🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15501.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شارژر نسل جدید آی مک اپل از اتصال مغناطیسی و پورت اترنت بهره می‌برد

اپل در رویداد بهاری خود از نسل جدید آی مک خود با طراحی کاملا متفاوت و مجهز به پردازنده M1 رونمایی کرد. کابل پاور این دستگاه به صورت مغناطیسی به پشت آن متصل می‌شود و ...

اپل در رویداد بهاری خود از نسل جدید آی مک خود با طراحی کاملا متفاوت و مجهز به پردازنده M1 رونمایی کرد. کابل پاور این دستگاه به صورت مغناطیسی به پشت آن متصل می‌شود و شارژر آی مک جدید مجهز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران - به پورت اترنت است.

اپل در نسل جدید آی مک تصمیم گرفته است که پورت اترنت را از پشت دستگاه به شارژر منتقل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران - کند. به علاوه همان‌طور که گفته شد کابل پاور این دستگاه شبیه کابل‌های قدیمی مگ سیف به پشت آی مک جدید متصل می‌شود. در واقع کابل مگنتی شارژر نقش اتصال برق و شبکه را ایفا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران - می‌کند.

نسل جدید آی مک اپل مجهز به ۴ پورت USB-C است که دو پورت آن از تاندربولت نیز پشتیبانی می‌کنند. در کنار این چهار پورت، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران

شاید در نگاه اول قرار دادن پورت اترنت در شارژر توجیه منطقی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران - نداشته باشد،‌ اما احتمال دارد اپل بخواهد لپ‌تاپ‌های نسل بعدی خود را با مشخصاتی رونمایی کند که به چینن شارژری نیاز داشته باشند.

آی‌مک اپل از طراحی کاملا جدید و بسیار نازک‌تر از نسل قبل رونمایی شد. این احتمال وجود دارد که اپل تمایلی به قرار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران - دادن پورت اترنت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران - روی بدنه دستگاه نداشته و به همین دلیل آن را به شارژر جدید منتقل کرده است.

قرار دادن پورت اترنت در شارژر مزایای مختلفی به همراه دارد. یکی از ساده‌ترین مزیت‌های چنین تغییری آن است که دیگر در پشت دستگاه خبری از شلوغی اتصالات مختلف نخواهد بود. به علاوه این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران - تغییر می‌‌تواند اتصالات را ساده‌تر کند و برای سیستم‌هایی که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران - قابل حمل هستند نیز می‌‌تواند به عنوان ویژگی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بابل استان مازندران - خوبی در نظر گرفته شود.

احتمال دارد اپل همین رویکرد را در سایر محصولات خود در پیش بگیرد. از سال ۲۰۱۶ تاکنون لپ‌تاپ‌های این شرکت مجهز به پورت USB-C  هستند. در ادامه اپل اتصال مغناطیسی مگ سیف را معرفی کرد. در سال ۲۰۱۲ نیز این شرکت پورت اترنت را از مک بوک پرو حذف کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone