🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31791.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

۳۸ سال پیش اپل چهارشنبه سیاه را تجربه کرد

۳۸ سال پیش در چنین روزی (یعنی در تاریخ ۲۵ فوریه ۱۹۸۱ میلادی) بنابر دستور مایکل اسکات مدیرعامل اپل جمع کثیری از کارکنان این شرکت اخراج شدند و در ادامه جشنی به همین مناسبت ترتیب ...

۳۸ سال پیش در چنین روزی (یعنی در تاریخ ۲۵ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - فوریه ۱۹۸۱ میلادی) بنابر دستور مایکل اسکات مدیرعامل اپل جمع کثیری از کارکنان این شرکت اخراج شدند و در ادامه جشنی به همین مناسبت ترتیب داده شد. بدین شکل اپل چهارشنبه سیاه را تجربه کرد.

اسکات در این مراسم به حاضران چنین گفت:

«همیشه می گفتم هر وقت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - دیگر مدیرعاملی اپل برایم جذاب نبود کارم را ترک می کنم. اما - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - حالا نظرم عوض شده. تصمیم گرفته ام هر وقت دیگر این کار برایم جذابیت نداشت صرفا آدم ها را اخراج کنم تا دوباره این جذابیت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - باز گردد.»

از نظر بسیاری از کارکنان اپل ۲۵ فوریه بدترین روز در تاریخ اپل بود و اولین نشانه ها از حذف شدن فرهنگ جالب استارتاپی در روزهای نخست راه اندازی اپل. در آن زمان اپل رشدی سریع را تجربه می کرد و تصور اسکات این بود که با حدود ۲ هزار نیرو، اپل صرفا بیش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - از اندازه رشد کرده و بزرگ شده و به همین خاطر نظارت کافی روی استخدام ها صورت نگرفته.

در این روز ۴۰ نفر از کارکنان کلیدی اپل مستقیماً توسط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - مدیر عامل وقت اخراج شدند

به همین خاطر اسکات از مدیران - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - همه بخش ها درخواست کرد تا فهرستی از کارکنانی که امکان اخراجشان وجود داشت، در اختیارشان قرار دهد. او در ادامه یادداشتی از این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - اسامی تهیه کرد و ۴۰ نفر نهایی برای اخراج را مشخص کرد. اسکات برخلاف آداب و رسوم اداری رأسا اقدام به اخراج این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - افراد کرد و اینگونه شد که چهارشنبه سیاه در تاریخ اپل رقم خورد.

اخراج های گسترده: چهارشنبه سیاه

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران

اندی هرتزفیلد از برنامه نویسان اپل در آن دوران اینطور می نویسد:

«اخراج نیروها در شرکت ها عموما زمانی رخ می دهند که اوضاع بد می شود . چهارشنبه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - سیاه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - یکی از معدود اخراج های دسته جمعی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - بود که در دوران اوج اپل اتفاق افتاد. فروش محصولات اپل در آن زمان دوبرابر شده بود و به همین خاطر این اتفاق اندکی عجیب به نظر می رسید.»

اسکات سعی کرد با جوک گفتن، جو موجود را کنترل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - کند

در پایان این روز اسکات کارکنان باقی مانده اپل را کنار هم جمع کرد و برای آنکه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - جو به وجود آمده را تغییر دهد، جوک‌هایی درباره اخراج کارکنان گفت. او مدعی شد که این اخراج‌ها تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد که کمپانی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - کوپرتیونی به محلی برای خوشگذارنی تبدیل شود. با این وجود روند اخراج کارکنان باز هم ادامه پیدا کرد.

بروس توگنازینی که در آن زمان یکی از طراحان رابط کاربری اپل به شمار می‌رفت می‌گوید:

«در همین حال مدیران بین افراد می‌گشتند و روی شانه افراد ضربه می‌زدند چرا که هنوز روند اخراج دسته جمعی کارکنان تمام نشده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - بود. افراد زیادی به صورت تک تک از گاراژ به بیرون برده می شدند و به انها گفته می‌شد که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - دیگر شغلی ندارند. آن دوران بدترین روزگاری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - بود که به چشم می‌دیدم. اگر شما در شغل‌های رده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - پایین مشغول به کار بودید هم احتمالاً اخراج می‌شدید چون رئیس شما هم اخراج شده بود. همه کارکنان تصور می‌کردند که دیگر به درد هیچ کاری نمی‌خورند.»

اپل داشت به یک کمپانی جدی بدل می‌شد

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران

عواقب بعدی چهارشنبه سیاه این بود که تعدادی از کارمندان اپل سعی کردند که اتحادیه‌ای با نام اتحادیه حرفه ای کامپیوتر به راه بیاندازند اما اولین جلسه آنها - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - کلا برگذار نشد.

در واقع وقایع رخ داده موجب شد گه کم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - کم از یک استارتاپ تفریحی و جالب تغییر شکل دهد و به یک کمپانی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - جدید با بی رحمی تمام بدل شود.

جابز موهایش را کوتاه کرده بود و مثل تاجر‌ها لباس می‌پوشید

به عبارت دیگر، در این زمان اپل داشت بزرگ می‌شد. استیو وزنیاک در حال خروج از اپل بود. استیو جابز هم موهایش را کوتاه کرده بود و مثل تاجر‌ها لباس می‌پوشید.

در نهایت این روند به پایان کار مایک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - اسکات به عنوان مدیر عامل اپل منتهی شد. تمامی این اخراج‌ها چنان حس بدی میان کارکنان ایجاد کرد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - که مایک مارکولا، سمت دوست خود اسکات را تغییر داد و او نایب رئیس اپل لقب گرفت.

مارکولا شخصاً مجبور شد دوباره به اپل بازگردد تا تنش‌های موجود را کنترل کرده و آرامش را به اپل برگرداند. اسکات نیز پس از این اتفاق فقط چند ماه در اپل دوام آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone