🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39397.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سونی از ساندبار جمع و جور و خوش استایل HT-SF200 رونمایی کرد

کمپانی سونی در جریان نمایشگاه CES 2018 از ساندبار مبتنی بر بلوتوث جدیدی با شماره مدل HT-SF200 رونمایی کرده است. این ساندبار 2.1 کاناله، به گونه ای ساخته شده که جمع و جور در عین ...

کمپانی سونی در جریان نمایشگاه CES 2018 از ساندبار مبتنی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بر بلوتوث جدیدی با شماره مدل HT-SF200 رونمایی کرده است. این ساندبار 2.1 کاناله، به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گونه ای ساخته - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده که جمع و جور در عین حال خوش استایل باشد و در کنار سایر تجهیزات صوتی و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تصویری شما، جلوه ای زیبا داشته باشد. داخل فریم کوچک این ساندبار، یک ساب ووفر قرار گرفته و در مقابل، صدای فراگیر S-Force Pro تعبیه شده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است.

ساندبار جدید سونی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که هنوز تاریخ عرضه و قیمت گذاری مشخصی ندارد، از پورت های USB، اپتیکال و اچ دی ام آی ARC بهره مند شده و اتصال بلوتوثی پشتیبانی می کند که به کاربر اجازه می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهند قادر به اتصال آن به تلویزیون بوده و هر موزیکی را از طریق اسمارت فون، تبلت یا لپ تاپ پخش کند.

از نظر ابعاد، ساندبار HT-SF200 ارتفاعی معادل 6.4 سانتی متر، طولی معادل 58 سانتی متر و عرضی معادل 9.5 سانتی متر دارد و وزن دستگاه به 2.3 کیلوگرم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می رسد. ضمناً ساندبار مورد اشاره به آمپلی فایر S-Master مجهز شده و در بیشترین حالت، مصرفی برابر با 80 وات دارد. علی رغم بهره گیری از بلوتوث 4.2 خبری از NFC نیست تا اتصال دیوایس های هوشمند با سهولت بیشتری صورت بگیرد.

قابلیت Bravia Sync یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در ساندبار سونی است و از طرف دیگر، فرمت های WMA ،WAV و MP3 مورد پشتیبانی قرار گرفته اند. دو «حالت شب» و «حالت صدا» هم در شرایط مختلف می توانند کارایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خاص خود را داشته باشند و پروفایل های صوتی «اتوماتیک»، «سینمایی»، «موسیقی» و «استاندارد» هم برای تنظیم خروجی صدا در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone