🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43818.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فناوری جدید توشیبا SSD ها را کوچکتر و ارزان تر از قبل می کند

توشیبا و وسترن دیجیتال اخیرا از تکنولوژی حافظه فلش فوق العاده ای پرده برداری کردند که نسل بعدی SSD ها را کوچکتر خواهد کرد. تکنولوژی 96 لایه NAND در سال 2018 و اندازه چیپ 32 ...

توشیبا و وسترن دیجیتال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اخیرا از تکنولوژی حافظه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فلش فوق العاده ای پرده برداری کردند که نسل بعدی SSD - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ها را کوچکتر خواهد کرد. تکنولوژی 96 لایه NAND در سال 2018 و اندازه چیپ 32 گیگابایتی (256 گیگابیت) از راه می رسد.

این قابلیت به SSD ها و دیگر حافظه های فلش اجازه می دهد تا در همان فضای پیشین 64 لایه ای، 40 درصد بیشتر فضای ذخیره ای داشته باشند و در عین حال قیمت را هم کمتر می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کند.

وسترن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دیجیتال می گوید این تکنولوژی قادر است از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 64 گیگابایت تا 1 ترابیت را روی هر چیپ با استفاده از فناوری 4 بیت روی هر سِل بگنجاند.

برای اینکه بهتر درک کنید در فضای حافظه های فلش چه می گذرد، باید بگوییم که اینتل تازه فروش خط SSD545 خود را آغاز کرده که از فناوری 3D NAND و 64 لایه استفاده می کند و قیمت یک اس اس دی 512 گیگابایتی آن 180 دلار است.

دیگر کمپانی ها شامل توشیبا و وسترن دیجیتال به زودی مدل های 64 لایه خود را ارائه می کنند که آغازی است برای کاهش قیمت. زمانی که اس اس دی های 96 لایه از راه برسند قیمت حتی بیشتر از این کاهش خواهد یافت.

به لطف عملکرد فوق العاده بخش NAND توشیبا در فروش، حالا همکاری با وسترن دیجیتال رو به وخامت رفته است. هر دو شرکت برای معرفی این تکنولوژی بیانیه خبری منتشر کردند ولی در گزارش توشیبا نامی از وسترن دیجیتال به عنوان همکار آن ها نیامده.

توشیبا اخیرا از وسترن دیجیتال شکایت کرده بود و درخواست غرامت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 1 میلیارد دلاری داشت. ماجرا از اینجا آغاز شده که وسترن دیجیتال سهمی در توشیبا دارد و نمی خواهد بخش چیپ این شرکت به فروش برسد و مانع این اتفاق شده. در حالی که شرکت های خریدار حاضر هستند رقمی بسیار بالاتر از رقم فعلی وسترن دیجیتال را به این شرکت بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone