🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10759.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سونی: نور لیزر می‌تواند به حسگر دوربین‌های دیجیتال آسیب وارد کند [تماشا کنید]

سونی در وب سایت رسمی خود بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن از آسیب به حسگر دوربین‌های دیجیتال در پی تابش لیزر خبر می‌دهد. اگرچه بسیاری از عکاسان در گذشته چنین پدیده‌ای را به صورت ...

سونی در وب سایت رسمی خود بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن از آسیب به حسگر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - دوربین‌های دیجیتال در پی تابش لیزر خبر می‌دهد. اگرچه بسیاری از عکاسان در گذشته چنین پدیده‌ای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - را به صورت مکرر گزارش کرده بودند، اما سونی از به رسمیت شناختن این آسیب‌پذیری خودداری می‌کرد.

جالب است بدانید که اولین گزارش‌ها پیرامون آسیب به حسگر دوربین‌های دیجیتال پس از دریافت اشعه لیزر در سال ۲۰۱۰ پدیدار شدند. ویدیوی زیر که در همان سال منتشر شده است، نشان می‌دهد که برخورد لیزر با یک دوربین DSLR فول فریم کانن 5D مارک II می‌تواند چه پیامد‌هایی به دنبال داشته باشد. در سال ۲۰۱۳ هم دوباره شاهد چنین اتفاقی بودیم اما این بار لیزرهای موجود در یک کنسرت به دوربین گران - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - قیمت RED Epic آسیب وارد کردند که در آن زمان حدود ۲۰ هزار دلار ارزش داشت.

در جریان تظاهرات مردمی هنگ کنگ در سال ۲۰۱۹، معترضان از لیزرهای دستی و لیزرهای تتو برای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - سردرگمی و وارد کردن آسیب به دوربین‌های نظارتی بهره می‌بردند؛ اگرچه موجب آسیب به دوربین‌های شخصی افراد از جمله عکاسان و خبرنگاران نیز شدند. همچنین در رویدادی جداگانه، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - یکی از شرکت‌کنندگان در کنفرانس CES شهر لاس وگاس ادعا - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - داشت که لیزرهای LIDAR مورد استفاده در خودرو موجب آسیب به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - حسگر سونی آلفا 7R مارک II - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - وی شدند. البته سیستم‌های LIDAR از طراحی‌ها و فناوری لیزر مختلفی استفاده می‌کنند و بسیاری از آن‌ها هیچ آسیبی به دوربین‌های دیجیتال - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - وارد نخواهند کرد.

یکی دیگر از مواردی که معمولاً موجب آسیب به حسگر دوربین‌های دیجیتال می‌شود، لیزر ساطع شده از دستگاه‌های پاک‌کننده تتو است. در ویدیوی زیر می‌توانید به وضوح ببینید که پس از هربار - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - انتشار لیزر، لکه‌های سبز رنگی روی حسگر دوربین ایجاد می‌شوند که خبر از آسیب دائمی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - به آن می‌دهند. این - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - اتفاق ناخوشایند برای دوربین سونی آلفا 7S رخ داده و صاحب آن مجبور به پرداخت هزینه گزافی جهت تعمیر حسگر شده است. 

در نهایت پس از یک دهه گزارش‌های گوناگون از سراسر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - جهان، سونی قبول کرده است که لیزرها می‌توانند به حسگر دوربین‌های دیجیتال آسیب وارد کنند؛ اما مشخص نیست که چرا سونی در تمام سال‌های اخیر نسبت به پذیرش این موضوع - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر اسدآباد استان همدان - از خود مقاومت نشان می‌داده است.

ژاپنی‌ها در توصیه به صاحبان چنین محصولاتی می‌گویند:

لنز دوربین خود را به صورت مستقیم در معرض اشعه‌هایی مانند لیزر قرار ندهید زیرا ممکن است موجب وارد شدن آسیب به حسگر تصویر و اختلال در عملکرد دوربین شود. توجه داشته باشید که هنگام حضور منبع انتشار لیزر در محیط باز یا بسته، احتمال آسیب مستقیم و غیر مستقیم (از طریق بازتاب نور لیزر توسط سایر اشیاء) به حسگرهای CMOS دوربین بسیار بالا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آدی گوزل نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، یکی از مشکلاتی که برخی از مشتریان مایکروفر تکا ML 820 BIS در شهر اسدآباد، منطقه شهرک شهید قندی دارند، عدم پخت و پز مناسب غذاهاست. در این صورت، بهتر است ابتدا بررسی کنید که توان و صفحه نمایش مایکروفر درست کار می کند و دستگاه درست توضیح داده شده باشد.

اگر مشکل هنوز حل نشده است، بهتر است که با شرکت تولید کننده تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که بهترین راه حل برای تعمیر مایکروفر باشد. همچنین، شما می توانید با تعمیرکاران مجرب در شهر اسدآباد، منطقه شهرک شهید قندی تماس بگیرید و قبل از شروع به تعمیر، با او در مورد مشکل مایکروفر صحبت کنید. این مشکل ها در بسیاری از موارد، با تعمیر مناسب و تعویض قطعات صحیح، قابل حل است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone