🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38611.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ال جی +V30 چهار میلیون تومانی در راه ایران

اوایل این ماه ال جی اعلام کرد که دیگر طبق زمانبندی سابق، موبایل های جدیدش را معرفی نمی کند و در عوض هر زمان که «نیاز» باشد این کار را انجام می دهد. این یعنی ...

اوایل این ماه ال جی اعلام کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - دیگر طبق زمانبندی سابق، موبایل های جدیدش را معرفی نمی کند و در عوض هر زمان که «نیاز» باشد این کار را انجام می دهد. این یعنی در MWC 2018 که قرار است از تاریخ هفتم تا دوازدهم اسفندماه در بارسلون برگزار شود خبری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - از پرچمدار آتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - این شرکت نخواهد بود.

گفته می شود ال جی از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - واهمه حضور سنگین وزنان صنعت از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - جمله سامسونگ در این رویداد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - و نادیده گرفته شدنش به این خاطر تصمیم به چنین کاری گرفته و بهتر دیده که پرچمدار بعدی اش را بعد از MWC معرفی کند.

البته در این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - میانه شایعه شده که ال جی قصد دارد نسخه دیگری از موبایل ال جی وی ۳۰ به نام V30+ Alpha را معرفی کند که امکاناتی در زمینه هوش مصنوعی دارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - ضمن برخورداری از قابلیت های مبتنی بر دستیار صوتی گوگل، پستیبانی از زبان کره ای را هم برای کاربرانش به ارمغان خواهد آورد.

شش ماه بعد از معرفی رسمی V30 این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - موبایل هنوز وارد بازار کشورمان نشده است

همانطور که می دانید حدودا شش ماهی از معرفی موبایل ال جی V30 می گذرد اما هنوز این محصول به بازار کشورمان عرضه نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - و کاربران ایرانی حتی دیگر در حال فراموش کردن نام این محصول هستند.

در بحبوحه همین شایعات شرکت مدیاپردازش نماینده این کمپانی کره ای در ایران با ارسال بیانیه خبری جداگانه ای برای دیجیاتو اعلام کرده که قصد عرضه نسخه بهبود یافته ای از موبایل مورد بحث با نام +V30 را به بازار کشورمان دارد که البته قیمت قطعی آن هنوز مشخص نشده اما به گفته مدیاپردازش احتمالا چهار میلیون تومان خواهد بود.

برچسب قیمتی بالای این محصول حتما شما را هم شوکه کرده اما اینطور که به نظر می رسد ال جی بر آن شده تا با تغییر سیاست قیمت گذاری خود به نحوی جای پایش را در بازار محصولات های-اند باز نموده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - و خود را طرد شدگان این عرصه جدا کند.

پیشتر اشاره کردیم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - که این شرکت با معرفی زیر برند تازه ای به اسم ال جی سیگنچر ورودش به بازار لوازم خانگی لوکس را جشن گرفت که البته طبق نظر سنجی دیجیاتو این محصولات به خاطر قیمت بالایشان از بخت خوبی برای موفقیت در بازار ایران برخوردار نخواهند بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان

اما باز گردیم به +V30؛ دستگاه از نمایشگری 6 اینچی با رزلوشن QHD بهره می برد و تفاوت آن با ال جی V30 تنها در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - چند مورد از جمله حافظه 128 گیگابایتی، بهبود جزئی سخت‌افزار و شارژ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - وایرلس خلاصه می شود.

باقی امکانات نسخه پلاس نیز درست همانند نسخه استاندارد آن است که در ادامه مشاهده میکنید:

  • چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - اسنپدراگون 835 همراه با 4 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - گیگابایت رم
  • دوربین دوگانه با لنزهای 16 و 13 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - مگاپیکسلی (با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6)
  • مقاومت در برابر نفوذ آب با گواهی IP68
  • باتری 3300 میلی‌آمپر

این موبایل در سه رنگ آبی و مشکی و نقره ای قرار است به زودی با گارانتی دوساله مدیاپردازش وارد بازار کشورمان می شود.

اضافه کنیم شرکت ال جی ضمن تولید موبایل برای خود با نام های بزرگی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - همچون گوگل نیز همکاری دارد و تولید پیکسل ۲ اکس ال را مستقیما بر عهده داشته است که البته حاصل این همکاری چندان هم موفقیت آمیز نبوده و این سوال را در ذهن بسیاری به وجود آورده که آیا دوران همکاری گوگل با ال جی تمام شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - است؟

حال باید دید که آیا بعد از رونمایی گلکسی اس 9 سامسونگ با قابلیت های فوق العاده اش در جریان کنگره جهانی موبایل که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - حتما در خبرها پیرامون آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - خوانده اید، آیا باز هم ایرانی ها حاضر به پرداخت چهار میلیون تومان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کامیاران استان کردستان - بابت خرید +V30 ال جی می شوند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابناک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ میشه بگید طرفای بیار کامیاران تعمیر اجاق گاز و فر اسنوا SGC5-6112 هم دارید؟
پاسخ: بله در بیار شهر کامیاران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر خدایار نوشته شده درتاریخ 1402/03/03
روز بخیر یک سوالی دارم مرکز شما آیا دور و بر شهرک معلم کامیاران هم سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در شهرک معلم شهر کامیاران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone