🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18895.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۱ برای گلکسی A51 5G، گلکسی A71 5G و گلکسی M30s منتشر شد

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۱ را با رابط کاربری «One UI 3.0» به سه گوشی موبایل محبوب خود یعنی گلکسی A51 5G، گلکسی A71 5G و گلکسی M30s آورده است و با این حساب تعداد گوشی ...

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۱ را با رابط کاربری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - «One UI 3.0» به سه گوشی موبایل محبوب خود یعنی گلکسی A51 - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - 5G، گلکسی A71 5G و گلکسی M30s آورده است و با این حساب تعداد گوشی های هوشمندی که از آخرین نسخه اندروید بهره می برند را افزایش داده است.

البته به نظر می‌رسد در حال - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - حاضر آپدیت نسخه اندروید برای گلکسی M30s فقط در هند در دسترس است، ‌اما - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - ظرف روزهای آینده در بازارهای دیگر نیز منتشر خواهد شد. آخرین نسخه سیستم عامل با نام «M307FXXU4CUAG» شناخته می شود و حجم بروزرسانی آن تقریبا ۲ گیگابایت است.

علاوه بر گلکسی M30s، دو گوشی هوشمند گلکسی A51 5G و گلکسی A71 5G نیز بروزرسانی اندروید ۱۱ را با رابط کاربری One UI 3.0 دریافت کرده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - اند. این شرکت در تلاش است تا آپدیت اندروید ۱۱ را با رابط کاربری One UI 3.0 در دسترس گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچمدار بیشتری قرار دهد و پیوسته در حال انتشار نسخه پایدار و بتا برای دستگاه‌های مختلف است. براساس یادداشت های منتشر شده از سوی سامسونگ، تمام نسخه‌های به روز شده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - سیستم عامل، وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ را نیز دریافت کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران

از سوی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - دیگر رابط کاربری One UI 3.0 باز طراحی و بهینه سازی شده است. سامسونگ در یادداشتی اعلام کرد:

«در باز طراحی رابط کاربری سعی شده فضاهایی مانند هوم اسکرین که بیشتر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - توسط کاربر بازدید می شوند، بهبود بخشیده تا از حواس پرتی کاربر تا حد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - امکان کاسته شود و اطلاعات مهم را برای کاربران نمایش دهد. از طرفی بهبود عملکرد باعث می‌شود میزان مصرف باتری اپلیکیشن‌ها کاهش یافته و سریع‌تر اجرا شوند. علاوه بر این در رابط کاربری One UI 3 سعی شده با کنترل‌های جدید، توجه به حریم خصوصی و مجوزهای یکبار مصرف تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران قرار دهد.»

سامسونگ نقشه راه انتشار اندروید ۱۱ با رابط کاربری باز طراحی شده One UI 3.0 را به اشتراک - تعمیرات لباسشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - گذاشته است که نشان می دهد طی ماه های آینده تا شهریور ۱۴۰۰ کدام دستگاه های این شرکت بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone