🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34368.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چرا سایت سکه ثامن نماد اعتماد الکترونیکی داشت؟

یکی از سوالاتی که در جریان تعطیلی سکه ثامن هنوز بی جواب مانده بود، ماجرای وجود نماد اعتماد الکترونیکی یا ای‌نماد در این سایت ،و حذف ناگهانی آن در آستانه تعطیلی این سایت بود. حال ...

یکی از سوالاتی که در جریان تعطیلی سکه ثامن هنوز بی جواب مانده بود، ماجرای وجود نماد اعتماد الکترونیکی یا ای‌نماد در این سایت ،و حذف ناگهانی آن در آستانه تعطیلی این سایت بود. حال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مرکز توسعه تجارت الکترونیک - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که مسئولیت صدور ای‌نماد را بر عمده دارد بیانیه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و مدارکی را منتشر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ساخته و درباره این مجوز توضیحاتی را ارائه داده است. به گفته - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این مرکز، نماد اعتماد الکترونیکی که به سایت داده شده به استناد مجوز اتحادیه زرگران شهرستان بناب - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی بوده است.

مرکز توسعه تجارت الکترونیک شماره - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این مجوز را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 0455446570 اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و تاریخ صدور و انقضای آن را به ترتیب 13 مردادماه 1395 و 13 - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آذرماه 1400 عنوان کرده است:

«پس از استعلام اطلاعات هویتی، صلاحیت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فردی، تکمیل فرآیند ارزیابی و تایید آن در تاریخ ۷ تیرماه سال ۹۶ برای فروش طلا و جواهر اعطا شد. لازم به ذکر است که فروش اینترنتی سکه بنا به مصوبه شورای پول و اعتبار غیر مجاز است که تصویر جواز کسب و تعهدنامه محضری تایید شده وی به پیوست این اطلاعیه ارائه شده است.»

در این پروانه کسب که به امضای رئیس اتحادیه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - طلا و جواهر شهرستان بناب رسیده است، آدرس محل کسب این واحد صنفی تحت عنوان رسته شغلی خرده‌فروشی سکه طلا، پاساژ الغدیر در خیابان باهنر شهر بناب عنوان شده و وزارت صنعت معدن و تجارت هم مدعی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است که این نماد تنها و تنها جهت شناسایی فعالیت مجازی افرادی صادر می - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شود که مجوز فعالیت حقیقی در آن شغل را از نهادهای مسئول دریافت کرده باشند و به همین دلیل اتحادیه طلا و جواهر باید درباره فعالیت این مؤسسه پاسخ‌گو باشد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
تصویر منتشر شده از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی.

مرکز توسعه تجارت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - الکترونیک تاکید داشته که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زمان تمدید اعتبار نماد یعنی 4 تیرماه 97، سایت سکه ثامن شکایتی باز و بدون پاسخ نداشته است؛ امری که مالباختگان این سایت نیز - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در گفتگو با دیجیاتو به آن تاکید کرده بودند و اظهار داشتند که سایت مذکور تا قبل از ورشکستگی ناگهانی به درستی در حال فعالیت بوده است.

این مرکز اما تاکید می‌کند که در زمان تمدید اعتبار، تذکر لازم در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خصوص تخلف فروش سکه به مدیران مجموعه سکه ثامن ابلاغ شده و در آن مقطع زمانی فعالیت کاری سایت به فروش طلای آب شده و طلا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اصلاح گردیده است:

«ولیکن مجدد در مقطع زمانی بعد از آن، از عناوین فروش سکه در سایت خود استفاده کرده است. لذا مطابق - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با فرآیند رسیدگی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به تخلفات، نماد اعتماد این کسب و کار به دلیل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - عدم پاسخگویی مناسب، عملکرد ناصحیح و ابطال مجوز فعالیت فیزیکی اتحادیه زرگران تعلیق (۲۵ شهریورماه سال ۹۷) و درخواست لغو درگاه پرداخت بانکی آن انجام شده است.»

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
تصویر منتشر شده توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی.

مشخص نیست که آیا تعلیق کردن این نماد دقیقا مصادف با روزهای ورشکستگی و تعطیلات سایت سکه ثامن یک اتفاق بوده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و یا مسائل دیگری در بین است که هنوز - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مسکوت باقی مانده است. در هر حال همانطور که پیش‌تر پلیس فتا نیز تاکید کرده بود، مرکز توسعه تجارت الکترونیک نیز در بیانیه خود از تمامی متضرران دعوت کرده که شکایات خود را به دادسرای ناحیه 31 و پلیس فتا ثبت کنند و این مرکز وعده داده که همکاری و پیگیری لازم را انجام داده و نتایج مرتبط را به اطلاع عموم می‌رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone