تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16693.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد معمولی سرامیک شیلد در تست مقاومت آیفون ۱۲ پرو [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «JerryRigEverything » اقدام به بررسی مقاومت آیفون 12 پرو، جدیدترین گوشی اپل در برابر خراشیدگی و شعله کرده است. نتایج تست نشان می‌دهد محافظ نمایشگر جدید آیفون ۱۲ به نام «سرامیک شیلد» (Ceramic Shield)، در ...

کانال یوتیوب «JerryRigEverything » اقدام به بررسی مقاومت آیفون 12 پرو، جدیدترین گوشی اپل در برابر خراشیدگی و شعله کرده است. نتایج تست نشان می‌دهد محافظ نمایشگر جدید آیفون ۱۲ به نام «سرامیک شیلد» (Ceramic Shield)، در برابر خراشیدگی مقاومت خاصی از خود نشان نمی‌دهد و همانند نمایشگرهای معمولی گوشی‌های آیفون دچار خراشیدگی می‌شود.

اپل ادعا می‌کند که با سرامیک شیلد در برابر ضربات ناشی از سقوط 4 برابر عملکرد بهتری - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان - نسبت به گوشی‌های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان - آیفون بدون این محافظ، از خود نشان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌دهد و لقب «مقاوم‌ترین محافظ نمایشگر موبایل دنیا» را به آن داده است.

نتایج آزمون مقاومت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان - در برابر خراشیدگی آیفون 12 پرو - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان - نشان می‌دهد که نمایشگر گوشی با محافظ سرامیک شیلد در همان سطح - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان - نمایشگرهای معمولی آیفون یعنی سطح 6 خراشیده می‌شود. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان - خراشیدگی‌ها کمی ضعیف‌­تر به نظر می‌رسند ، اما در هر حال نمایشگر دچار خط و خش می‌شود.

در ویدیوی تهیه شده توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything مراحل تست - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان - به خوبی نمایش داده شده است.

در تست شعله آیفون 12 پرو عملکرد خوبی به واسطه سرامیک شیلد از خودنشان داد و پیکسل‌های دستگاه دچار سوختگی نشدند. سرامیک مقاومت بالایی در مقابل شعله و حرارت از خود نشان می‌دهد، در نتیجه در تست شعله، پیکسل‌های لایه زیرین سرامیک، بیش از پیش محافظت می‌شوند و آسیبی نمی‌بینند.

چند روز قبل یک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر کرمانشاه استان کردستان - شرکت بیمه در آمریکا تست سقوط آیفون 12 و آیفون 12 پرو را انجام داد. نتایج نشان می‌داد که هر دو گوشی جدید آیفون با واسطه محافط نمایشگر جدید در مقابل سقوط مقاوم هستند.

یکی از کانال‌های یوتیوب به نام «MobileReviewsEh» نیز مقاومت نمایشگر آیفون 12 را بوسیله دستگاه‌های فشار و کیت سنجش سختی موس (Mohs) آزمایش کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone