🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44355.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سیگارهای الکترونیکی، ابزار جدید هکرها برای نفوذ به سیستم کاربران [تماشا کنید]

محققان خطرات زیادی را در ارتباط با استفاده از سیگارهای الکترونیکی برشمرده اند اما مورد اخیر، ربطی به سلامت فیزیکی مصرف کننده ندارد. بر اساس گزارشات جدید، هکرها می توانند با استفاده از سیگارهای الکترونیکی ...

محققان خطرات زیادی را در ارتباط با استفاده از سیگارهای الکترونیکی برشمرده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اند اما مورد اخیر، - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ربطی به سلامت فیزیکی مصرف کننده ندارد. بر اساس گزارشات جدید، هکرها می توانند با استفاده از سیگارهای الکترونیکی سیستم کاربران را هک کنند.

از آنجایی که اکثر سیگارهای الکترونیکی از طریق پورت USB شارژ می شوند، خلافکاران سایبری با اضافه کردن یک چیپ سخت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - افزاری با کُدهای از پیش نوشته شده، ابزار مورد بحث را به یک وسیله نفوذ برای سرقت اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاربر تبدیل می کنند.

سیگار الکترونیک، خود را به عنوان کیبورد جا می زند

با اتصال سیگار به دستگاه، هکر می تواند ترافیک شبکه را دستکاری کرده یا وسیله هک خود را به عنوان یک کیبورد برای سیستم جا بزند، و کُدهای مخرب چیپ سخت افزاری را در کامپیوتر قربانی اجرا کند. البته بر اساس اظهارات محققین امنیتی، برای یک حمله موفق نباید رایانه کاربر قفل شده باشد؛ هرچند حمله سایبری مشابهی با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نام «PoisonTap» نیز وجود دارد که روی کامپیوترهای قفل شده نیز مؤثر است و به همین دلیل، ریسک اتصال سیگار به رایانه را افزایش می دهد.

همانطور - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که در ویدئو مشاهده می کنید، یکی از محققان شارژر سیگار الکترونیکی را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل می کند که این کار، باعث اجرای یک فرمان در ویندوز شده و نوشته ای را از طریق نرم افزار نوت پد باز می کند. شاید این حمله چندان خطرناک به نظر نرسد، اما به خوبی پتانسیل سیگارهای الکترونیکی برای به خطر انداختن سیستم کاربران را نشان می دهد.

البته باید در نظر داشت با اینکه سیگارهای مورد بحث می توانند برای انتقال کُدهای مخرب به کامپیوتر مورد استفاده قرار بگیرند، فضای بسیار محدودی هم برای ذخیره سازی کدهای خطرناک دارند و به همین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - علت، شدت حملات ممکن با آنها چندان زیاد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پینار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ احیانا روستای میرآباد آذربایجان غربی اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در روستای میرآباد شهر آذربایجان غربی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone