🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29011.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

جزییات احتمالی آیپدهای ۲۰۱۹ مشخص شد

ظاهرا اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک آیپد جدید طی سال ۲۰۱۹ است که شامل برخی تغییرات نسبت به مدل‌های فعلی می‌شود. به طور کلی نباید منتظر تغییرات زیادی در آیپد جدید باشیم اما ...

ظاهرا اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک آیپد جدید طی سال ۲۰۱۹ است که شامل برخی تغییرات نسبت به مدل‌های فعلی می‌شود.

به طور کلی نباید منتظر تغییرات زیادی در آیپد جدید باشیم اما ظاهرا تاچ ID و جک هدفون ۳.۵ میلی متری برای یک سال دیگر نیز در این سری از محصولات اپل حضور خواهند داشت. نشریه ژاپنی مک اوتاکارا گزارش کرده که آیپد ۲۰۱۹ تفاوت چندانی نسبت به مدل فعلی این محصول نخواهد داشت. از سوی دیگر برخی منابع می‌گویند صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این تبلت از ۹.۷ اینچ در مدل فعلی به ۱۰ الی ۱۰.۲ اینچ تغییر خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

این قضیه در مورد آیپد‌های مینی هم صدق می‌کند و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نباید توقع - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داشته - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشیم که مدل‌ جدید تفاوت بزرگی با مدل فعلی داشته باشد ظاهرا اپل قصد دارد تا قبل از ایجاد تغییرات ساختاری در تبلت‌های خود، یک‌بار دیگر نیز از طراحی‌های موجود استفاده کند. به همین دلیل، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انتظار می‌رود که مدل‌های ۲۰۱۹ افزایش قیمت خاصی را تجربه نکنند.

سال گذشته بود که اپل از جدیدترین مدل‌های آیپد با قیمت ۳۲۹ دلار رونمایی کرد و انتظار می‌رود که مدل‌های به‌روز شده نیز قیمتی مشابه داشته باشند. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپل احتمالا مدل جدیدتری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از برخی گجت هایش را معرفی نکرده و به پشتیبانی از محصولاتی مانند اپل پنسل فعلی ادامه دهد.

البته ظاهرا این کمپانی برنامه گسترده‌ای برای عرضه محصولات جدیدی دارد و طی آینده‌ای نچندان دور باید منتظر عینک واقعیت افزوده و آیفون تاشو اپل باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone