🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41609.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

با هدفون «Google Pixel Buds» آشنا شوید

گوگل از هدفون «Google Pixel Buds» با طراحی دور گردنی و اتصال بلوتوث رونمایی کرد که از دستیار صوتی هوشمند «Google Assistant» نیز پشتیبانی می کند. محصول مورد بحث با هر بار شارژ 5 ساعت ...

گوگل از هدفون «Google Pixel Buds» با طراحی دور - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گردنی و اتصال بلوتوث رونمایی کرد که از دستیار صوتی هوشمند «Google Assistant» نیز پشتیبانی می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

محصول مورد بحث با هر بار شارژ 5 ساعت کار می کند که البته کیس محافظ آن نیز نقش منبع انرژی را ایفا کرده و انرژی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - لازم برای 24 ساعت اضافی را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در خود ذخیره خواهد کرد.

جالب است بدانید که گوشی سمت راست هدفون نقش کنترل کننده را به عهده داشته و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کارکردهایی مانند دسترسی به دستیار صوتی، پخش و قطع موسیقی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و تنظیم صدا را فراهم می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Google Pixel Buds امکان ترجمه همزمان سخنان کاربر را فراهم می کند

لازم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به ذکر است که طبق اعلام گوگل، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هدفون جدید با بهره گیری از دیتابیس «Google Translate» امکان ترجمه همزمان بیش از 40 زبان زنده دنیا را فراهم خواهد کرد و کاربر می تواند با گفتن جملات به یک زبان، ترجمه را به زبان دیگری از طریق اسپیکر تلفن همراه خود بشنود.

گفتنی است Google Pixel Buds با تمام موبایل هایی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که به اندروید 6 مارشملو یا بالاتر مجهز باشند سازگار بوده، و مانند تلفن پیکسل 2 در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه می شود و با قیمت 159 دلار قابل خریداری خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حرمت نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
دوستان سایت ***** مایکروفر مولینکس MW 8690 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone