🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11099.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل: افشای اطلاعات محصولات معرفی‌ نشده به منافع کاربران آسیب می‌زند

اپل با ارسال یک نامه «توقف و انصراف» به یک شهروند چینی بر موضع خود نسبت به مقابله با نشت اطلاعات مربوط به سخت‌افزارهای این شرکت تاکید و اعلام کرد که افشای این اطلاعات را ...

اپل با ارسال یک نامه «توقف و انصراف» به یک شهروند چینی بر موضع خود نسبت به مقابله با نشت اطلاعات مربوط به سخت‌افزارهای این شرکت تاکید و اعلام کرد که افشای این اطلاعات را برای مصرف‌کنندگان خود مضر می‌داند.

به گزارش Vice، اپل در نامه‌ای که به یکی از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - افشاکنندگان مشهور چینی و فروشنده سخت‌افزارهای پروتوتایپ این شرکت ارسال کرده، می‌گوید تبلیغات غیرمجاز پیرامون محصولات معرفی‌ نشده و تحت گمانه‌زنی با تقلیل میزان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - غافل‌گیری‌های روز عرضه بر منافع - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - مصرف‌کنندگان آسیب وارد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - می‌کند.

در نامه اپل آمده است: «چنین رخدادهایی به منافع مصرف‌کنندگان و اپل زیان می‌رساند. بنابراین بدیهی است که وقتی اطلاعات منتشر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - نشده درباره طراحی و عملکرد محصولات اپل محرمانه نگه داشته می‌شود، این محرمانگی ارزش حقیقی و بالقوه دارد.»

کوپرتینویی‌ها به برخوردار بودن از قابلیت غافل‌گیر کردن مصرف‌کنندگان افتخار می‌کنند، ولی افشای گسترده اطلاعات در سال‌های اخیر این امکان را تا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - حد زیادی از آن‌ها گرفته است. در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - حال حاضر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - افشاکنندگان، تحلیلگران و رسانه‌های بزرگی هستند که سعی دارند برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - اولین بار اطلاعات مربوط به پروژه‌ها و محصولات اپل را فاش کنند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی

سازنده آیفون می‌گوید: «اپل تمام تلاش خود را به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - کار گرفته تا تدابیر سخت‌گیرانه‌ای را برای حفظ محرمانگی اطلاعات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - پیش از عرضه رسمی محصولات اجرا کند و مطمئن شود که با معرفی هر محصول جدید می‌تواند مردم را غافل‌گیر کند. حفظ اسرار نوآوری‌های فنی اپل بخش مهمی از DNA این شرکت است.»

اپل مدعی است که تبلیغات سخت‌افزارهای معرفی‌ نشده منجر به افشای غیرقانونی اسرار تجاری شرکت می‌شود. در این مورد، افشاکننده چینی حجم عظیمی از اطلاعات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - مربوط به محصولات معرفی‌ نشده و تحت گمانه‌زنی اپل را منتشر کرده تا در شبکه‌های اجتماعی به شهرت گسترده‌ای برسد و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر ساوه استان مرکزی - تعداد دنبال‌کنندگانش را افزایش دهد.

میزان تقاضا برای کسب اطلاعات درباره آیفون، آیپد، اپل واچ و کامپیوترهای مک آن‌قدر زیاد شده که گروهی از افراد عملا به کار افشای این اطلاعات مشغولند. این افراد اطلاعات خود را از کارکنان کارخانه‌های چینی اپل به دست می‌آورند و آن‌ها را در فضای اینترنت به اشتراک می‌گذارند. اپل چند وقت پیش هم به یکی از افشاکنندگان معتبر اطلاعات این شرکت هشدار داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone