🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12615.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سرویس امنیت سفر به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

تاکسی اینترنتی اسنپ از زمان حضورش در بازار، همواره قابلیت‌های جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده و حالا شاهد افزودن سرویس «امنیت سفر» به اپلیکیشن اسنپ برای تامین امنیت مسافران هستیم. این قابلیت تماس ...

تاکسی اینترنتی اسنپ از زمان حضورش در بازار، همواره قابلیت‌های جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده و حالا شاهد افزودن سرویس «امنیت سفر» به اپلیکیشن اسنپ برای تامین امنیت مسافران هستیم. این قابلیت تماس مستقیم با تیم ویژه امنیت سفر، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی زنده و تماس مستقیم با اورژانس را برای کاربران ممکن می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این اولین نسخه‌ سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن اسنپ است که علاوه بر امکانات قبلی این تاکسی اینترنتی برای تامین امنیت کاربران، قابلیت‌های جدیدی دارد که در آینده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - کامل‌تر هم خواهند شد.

روابط عمومی اسنپ درباره‌ حساسیت‌های ویژه‌ای که نسبت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - به تامین امنیت مسافران در تاکسی‌های اینترنتی وجود دارد، می‌گوید:

«امنیت سفر همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اسنپ بوده و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - برای تامین آن یک تیم متخصص در واحد امنیت سفر این سامانه به صورت ۲۴ ساعته در هفت ‌روز هفته از کاربران راننده و مسافر پشتیبانی می‌کند. سرویس امنیت سفر اسنپ با هدف برقراری ارتباطی مستقیم و بدون واسطه با این تیم برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - تمامی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - کاربران مسافر راه‌اندازی شده و در ماه‌های آتی با امکانات بیشتری به‌روز خواهد شد.»

سرویس امنیت سفر اسنپ چه قابلیت‌هایی دارد؟

سرویس امنیت سفر، با نشان یک سپر آبی‌رنگ در سمت چپ نقشه نمایش داده می‌شود. این سرویس تمام اقدامات و امکانات امنیتی اسنپ را به صورت متمرکز در خود جای می‌دهد. اگر هنگام سفر وارد این بخش شوید، راهنمایی‌های لازم برای آموزش استفاده از امکانات آن را خواهید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - دید: از جمله دانستنی‌های مهم امنیتی، امکان اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، تماس با تیم امنیت سفر و تماس مستقیم با اورژانس.

دانستنی‌های مهم امنیتی

در بخش «دانستنی‌های مهم امنیتی» به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - سه سوال پاسخ داده شده است: روند تایید صلاحیت رانندگان در اسنپ به چه شکل انجام می‌شود، گزینه‌ عدم رعایت حریم شخصی چه تاثیری بر امنیت سفرها خواهد داشت و مهم‌تر از همه، اسنپ برای امنیت کاربران - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - خود تا به حال چه اقداماتی انجام داده. در این بخش مواردی ذکر شده که کاربران با رعایت آن‌ها می‌توانند سفر امن‌تری داشته باشند، از جمله پنهان کردن شماره‌ تلفن همراه‌شان با استفاده از قابلیت «تماس امن»، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی زنده از طریق اپلیکیشن با دوستان و خانواده و همینطور تطبیق دادن مشخصات خودرو و راننده پیش از آغاز سفر.

تماس با تیم امنیت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - سفر

«تماس با تیم امنیت سفر» گزینه‌ای است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در موارد اضطراری به سرعت با تیم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - امنیت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - سفر تماس بگیرند. روابط عمومی اسنپ در توضیح این امکان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - می‌گوید:

«این امکان فقط برای گزارش موارد اضطراری در اپلیکیشن اسنپ طراحی شده است. در صورتی که کاربران هنگام سفر به هر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - دلیل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - احساس عدم امنیت کنند، توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی با تیم امنیت سفر اسنپ تماس بگیرند. تشخیص - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - اضطراری بودن موقعیت به عهده‌ خود کاربران است و در صورت نیاز به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - مداخله‌‌ سریع پشتیبانی، با استفاده از این گزینه می‌توانند مستقیم با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - برای رعایت حقوق افرادی که ممکن است در شرایط اضطراری باشند اکیدا به کاربران توصیه می‌کنیم که موارد غیر اضطراری خود را مثل همیشه از طریق خطوط تلفنی پشتیبانی با اسنپ در میان بگذارند.»

تماس با اورژانس

یکی دیگر از امکانات سرویس امنیت سفر، گزینه‌ «تماس با اورژانس» است. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - کاربران اکنون می‌توانند در صورت نیاز از طریق اپلیکیشن اسنپ به سرعت اورژانس را مطلع کنند. همچنان توصیه می‌شود که بروز حوادث در حین سفر به تیم امنیت سفر نیز اطلاع داده شود تا امکان پشتیبانی‌های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر منجیل استان گیلان - بعدی برای اسنپ میسر باشد. به گفته‌ روابط عمومی اسنپ، در مرحله‌ بعدی، امکان ارسال مکان دقیق به مرکز اورژانس به این سرویس اضافه خواهد شد.

برای آشنایی با دیگر اقدامات و امکانات اسنپ برای امنیت سفر به اینجا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone