🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43983.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

برآورد درآمد پایین LG، تحت تاثیر عملکرد نامناسب بخش موبایل

شرکت «ال جی الکترونیکس» اگرچه هنوز گزارش مالی سه ماه دوم سال ۲۰۱۷ را منتشر نکرده اما اینک برآورد خود از میزان درآمدهایش را عنوان نموده است. کمپانی کره ای باور دارد که در مقایسه ...

شرکت «ال جی الکترونیکس» اگرچه هنوز گزارش مالی سه ماه دوم سال ۲۰۱۷ را منتشر نکرده اما اینک برآورد خود از میزان درآمدهایش را عنوان نموده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کمپانی کره ای باور دارد که در مقایسه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با بازه زمانی مشابه در سال گذشته، توانسته ۱۴ درصد درآمد بیشتری کسب کند ولی این درآمد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - همچنان کمتر از انتظارات تحلیلگران بوده اند. علت نرسیدن به سطح انتظارات نیز، بخش موبایل و فروش اندک این قسمت ذکر شده.

ال جی که اکنون دومین تولید کننده بزرگ تلویزیون پس از سامسونگ است، برآورد می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که در مقطع زمانی بین ماه های آوریل و ژوئن به درآمدی معادل ۶۶۴ میلیارد وون (۵۷۴.۴۹ میلیون دلار) دست پیدا کرده باشد اما پیش از این، تحلیلگران انتظار درآمد ۷۵۵ میلیارد وون را داشتند.

ال جی شرح دقیقی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عملکرد بخش های مختلف خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نداده ولی تحلیلگران باور دارند که ممکن است بخش موبایل برای نهمین دوره مالی پیاپی، با زیان عملیاتی رو به رو شده باشد؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زیانی که از فروش ضعیف موبایل ها و همچنین افزایش بودجه تبلیغاتی برای موبایل G6 سرچشمه گرفته است.

یکی از تحلیلگران در همین رابطه می نویسد: «احتمال این می رود که زیان های بخش موبایل به بالاتر از ۱۰۰ میلیارد وون (۸۶ میلیون دلار) رسیده باشد. درصد سود دهی بخش های تلویزیون و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - لوازم خانگی هم اندکی ضعیف تر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از پیش بینی های قبلی بوده اند.»

همه این ها در حالیست که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روز گذشته، خبر رسید که سامسونگ احتمالاً تا چند روز آینده گزارش مالی خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را با عنوان «بهترین دوره مالی در تاریخ سامسونگ الکترونیکس» منتشر خواهد کرد و درآمدش از سطح انتظارات تحلیلگران نیز فراتر رفته است.

- تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone