تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30423.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پلیس نیویورک با پهپاد میدان تایمز را در شب سال نو زیر نظر می گیرد

پیش بینی می شود که در شب سال نو میلادی، هزاران هزار نفر از مردم در میدان تایمز نیویورک گرد هم بیایند تا واپسین دقایق ۲۰۱۸ را در کنار یکدیگر سپری کرده و همراه هم ...

پیش بینی می شود که در شب سال نو میلادی، هزاران هزار نفر از مردم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در میدان تایمز نیویورک گرد هم بیایند تا واپسین دقایق ۲۰۱۸ را در کنار یکدیگر سپری کرده و همراه هم به استقبال سال جدید بروند. اما امسال مقامات - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نیویورک قصد دارند که برای نخستین بار از تکنولوژی پهپاد برای تامین امنیت این مراسم استفاده نمایند. استفاده از پهپاد و البته تکنولوژی ضد پهپاد نیز در راستای طرح های آمریکا برای مقابله با تروریسم کلید می خورد.

جان میلر معاون اطلاعاتی و مقابله با تروریسم پلیس نیویورک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در جریان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنفرانس خبری روز گذشته خود اظهار داشت:

این پهپادها قرار است در کنار دیگر اقدامات امنیتی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و تکنولوژی های مدرن از جمله ۱۲۲۵ دوربین پورتابل و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ثابت، تامین امنیت مراسم شب سال نو میلادی را بر عهده بگیرند.

میلر در ادامه گفت:

تفاوت امسال با سال های قبل استفاده از تکنولوژی ضد پهپاد و خود پهپادهاست. ما در واقع قصد داریم از پهپادهای پلیس نیویورک برای نظارت بر این گردهمایی استفاده کنیم. البته قبلا چنین کاری انجام نداده ایم اما با این کار نمای هوایی از تجمع را خواهیم داشت و میتوانیم دوربین را با سرعت به موقعیت های مشخصی از جمعیت عظیم تجمع کنندگان هدایت کنیم.

براساس اعلام نیویورک پست دست کم یک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پهپاد قرار است که در راس ساختمانی در منطقه مستقر شود تا از حملات احتمالی جلوگیری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نماید.

بلومبرگ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هم به نقل از James P. O’Neill کمیسر پلیس گزارش داده که هزاران افسر پلیس در مراسم شب سال نو نیویورک آماده به خدمت هستند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و این یعنی دست کم در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هر سه متر از موقعیت مراسم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک افسر پلیس یا لباس شخصی حضور خواهد داشت. هلیکوپتر، وسایل مسدود سازی راه و سگ های مین یاب - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نیز همگی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وقوع حملات تروریستی متعدد در آمریکا چندسالی است که آرامش را از مقامات پلیس در ایالت های مختلف این کشور گرفته و همه ساله افراد بسیاری به خصوص در مراکز آموزشی آمریکا به خاطر این حملات به کام مرگ کشیده می شوند. حالا به نظر می رسد که تکنولوژی وارد عمل شده تا خسارت های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جانی و مالی ناشی از حملات تروریستی را به حداقل میزان ممکن برساند و چه بسا راهکار نهایی برای رفع این بحران همان تکنولوژی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone