🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  5. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37114.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

دوربین فول فریم بدون آینه A7 III توسط سونی معرفی شد

سونی سال گذشته، بخش اعظم تلاش هایش در زمینه دوربین های عکاسی را به عرضه دوربین های قدرتمند و گران قیمتی مثل A9 اختصاص داد، اما به نظر می رسد که امسال می خواهد مدل ...

سونی سال گذشته، بخش اعظم تلاش هایش در زمینه دوربین های عکاسی را به عرضه دوربین های قدرتمند و گران قیمتی مثل A9 اختصاص داد، اما به نظر می رسد که امسال می خواهد مدل - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های ارزان قیمت تری را هم روانه بازار کند.

در همین راستا، شرکت ژاپنی ساعاتی پیش از A7 III رونمایی کرده که یک دوربین فول فریم بدون آینه و مبتدی به شمار می آید. A7 III - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جانشین مدل A7S II محسوب می شود و درست مثل برادر بزرگترش - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای عکاسی در نور کم و فیلمبرداری عملکرد خیره کننده ای را به نمایش می گذارد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

A7 III مجهز به یک سنسور قدرتمند - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ۲۴.۲ مگاپیکسلی است و از یک لرزشگیر اپتیکال پنج محوره بهره می برد. - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سونی برای این دوربین پردازنده Bionz - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - X را در نظر گرفته و ویژگی هایی مثل ثبت عکس با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه در فرمت های JPEG و RAW، فیلمبرداری 4K HDR و رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و منظره یاب اولد ۲.۳ میلیون نقطه ای را در آن گنجانده است.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

دوربین A7 III از یو اس بی نوع C پشتیبانی می کند، می تواند در فوکوس خودکار ۶۹۳ نقطه را تشخیص داده و در مکان های تاریک، تصاویری با ایزوی ۲۰۴۸۰۰ برایتان بگیرد تا در بدترین شرایط نوری هم تصاویر با کیفیت و واضحی از آن تحویل بگیرید.

به لطف پردازنده Bionz X باتری دوربین نیز عملکرد بسیار بهینه ای دارد. به گفته سونی با یک بار شارژ این دوربین می توانید با آن حدود ۷۱۰ عکس بگیرید که برای عکاسان خبر خوب و خوشحال کننده ای محسوب می شود.

این دوربین بدون - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آینه آوریل امسال با قیمت ۱۹۹۹ دلار (بدون لنز) وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone