🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40805.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چگونه پهنای باند دانلود به روز رسانی ها را در ویندوز 10 محدود کنیم؟

مایکروسافت حالا با انتشار به روز رسانی Fall Creators امکان کنترل بیشتری را روی دانلودها و آپلودهای بخش Windows Update به کاربران می دهد. حال می توانید پهنای باند دانلود را محدود کرده و بدین ...

مایکروسافت حالا با انتشار به روز رسانی Fall Creators امکان کنترل بیشتری را روی دانلودها و آپلودهای بخش Windows Update به کاربران می دهد. حال می توانید پهنای باند دانلود را محدود کرده و بدین سبب مطمئن شوید که Windows Update اتصال اینترنت شما را تماماً توسط دانلودهای پس زمینه اشغال نمی کند.

علاوه بر آن اپلیکیشن تنظیمات این سرویس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنترل بیشتری را در خصوص آپلودهای پس زمینه Windows Update ارائه و ضمن آن پیگیری می کند که چه میزان از اطلاعات Windows Update دانلود و آپلود شده است.

این تنظیمات به غیر از بخش Windows Update روی به روز رسانی اپ ها از طریق فروشگاه مایکروسافت و به روز رسانی دیگر محصولات این کمپانی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هم اعمال می شود.

چگونه پهنای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باند دانلود Windows Update را محدود کنیم؟

برای پیدا کردن این تنظیمات مسیر Settings > Update & Security > Windows Update را دنبال کنید. پس از آن از طریق بخش Update Settings روی گزینه Advanced Options ضربه بزنید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

در صفحه Advanced options روی لینک Delivery Optimization کلیک نمایید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

پس از آن یک صفحه جدید به شما نشان داده می شود. از طریق این صفحه روی گزینه Advanced Options ضربه بزنید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

گزینه Limit how much bandwidth is used for downloading updates in the background را فعال کنید. پس از آن با کشیدن نوار لغزنده، میزان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استفاده سیستم به روز رسانی ویندوز از پهنای باند اینترنت خود را انتخاب و بدین واسطه آن را محدود نمایید.

Windows Update به صورت پیش فرض نمی خواهد از تمام پهنای باند شما در این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - زمینه استفاده کند

همانطور که این صفحه اشاره می کند، کاربران باید بدانند که Windows Update به صورت پیش فرض نمی خواهد از تمام پهنای باند شما در این زمینه استفاده کند. در عوض این سیستم در تلاش است تا میزان پهنای باندی که در حال استفاده از آن است را به صورت پویا بهینه سازی نماید.

این در حالی است که پیکر بندی این تنظیمات به کاربر این اطمینان را می دهد که سیستم  Windows Update نمی تواند بیشتر از آن چه که برایش معین کرده اید از پهنای باند اینترنت تان استفاده کند..

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

چگونه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پهنای باند آپلود Windows Update را محدود کنیم؟

در ادامه قادر خواهید بود پهنای باند آپلودی که توسط Windows Update مورد استفاده قرار می گیرد را نیز محدود کنید. Windows Update به طور معمول یک نسخه از به روز رسانی را بر اساس گزینه ای که در صفحه Delivery Optimization انتخاب کرده اید، روی دیگر رایانه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های موجود آپلود می کند.

قادر خواهید بود پهنای باند آپلودی که توسط Windows - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - Update مورد استفاده قرار می گیرد را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نیز محدود کنید.

وجود نوارهای لغزنده این امکان را به کاربران می دهد تا میزان پهنای باند برای انجام این کار را محدود نمایند. علاوه بر این قابلیت تعیین محدودیت ماهانه نیز وجود دارد که همان حداکثر مقدار داده ای است که رایانه شما می تواند آپلود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می کند.

در وهله اول فکر می کنیم دلیل روشنی برای فعال - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بودن ویژگی آپلود وجود ندارد؛ همانطور که می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دانید بسیاری از ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی محدودیت های حجمی را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روی سرویس های خود اعمال می کنند. در همین رابطه کافیست اجازه دهید که رایانه های دیگر نیز به روز رسانی های خود را از سرورهای مایکروسافت دریافت کنند.

با این حال هنوز هم می توانید گزینه PCs on my local network را فعال نمایید تا به واسطه آن رایانه شما داده دانلود شده را با دیگر رایانه های موجود به اشتراک بگذارد و ضمن سرعت بخشیدن به فرآیند به روز رسانی موجب صرفه جویی در پهنای باند دانلود شود.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

چگونه ببینیم که رایانه مان چه میزان اطلاعات را دانلود و آپلود کرده است؟

برای آن که اطلاعات بیشتری راجع به میزان اطلاعات دانلود و آپلود شده به دست بیاورید، در صفحه Delivery Optimization روی لینک Activity monitor ضربه بزنید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

این صفحه آمار دانلودها و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آپلودها از جمله میزان اطلاعات دانلود شده در پس زمینه و متوسط سرعت دانلود را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید ببینید که چه میزان داده از طریق سرور مایکروسافت یا رایانه های موجود در شبکه و بستر اینترنتی تان  دریافت شده است.

این آمار شامل به روز رسانی های Windows Update، به روز رسانی های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن ها از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طریق فروشگاه مایکروسافت و حتی به روز رسانی دیگر محصولات مایکروسافت روی سیستم شما - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می شود.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

به سمت پایین اسکرول کنید تا ببینید Windows Update چه میزان از اطلاعات را روی رایانه های موجود در شبکه و یا اینترنت شما آپلود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کرده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تیسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها سایت ***** جارو برقی فیلیپس FC8087 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone