🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20878.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای قیمت و مشخصات کامل سری آنر V40؛ چیپست و دوربین سلفی قدرتمند

روز گذشته در دیجیاتو خواندید که شرکت TSMC به علت تحریم‌های آمریکا بر علیه چین نمی‌‌تواند چیپست‌های مورد نیاز گوشی‌های جدید هواوی را تامین کند و به همین دلیل میت ۴۰ با تراشه‌های متفاوت راهی ...

روز گذشته در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - دیجیاتو خواندید که شرکت TSMC به علت تحریم‌های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - آمریکا بر علیه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - چین نمی‌‌تواند چیپست‌های مورد نیاز گوشی‌های جدید هواوی را تامین کند و به همین دلیل میت ۴۰ با تراشه‌های متفاوت راهی بازار خواهد شد. حالا اولین مشخصات از سری V40 آنر هم فاش شده که نشان می‌دهد این کمپانی به چیپست‌های شرکت مدیاتک روی آورده است.

امروز مشخصات کامل سه مدل از گوشی‌های خانواده V40 آنر توسط یکی از منابع آگاه در ویبو منتشر شده که از تجهیز تمام مدل‌ها به چیپست‌های سری Dimensity 1000 پلاس مدیاتک و کنار گذاشته شدن تراشه‌های کرین حکایت دارد.

بر این اساس این سری جدید در سه مدل V40 و V40 Pro - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - و V40 ProPlus راهی بازار خواهد شد که گفته می‌شود به ترتیب ۳۳۰۰ یوان (حدود ۴۷۲ دلار)، ۴۰۰۰ یوان (حدود - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - ۵۷۲ دلار) و ۵۰۰۰ یوان (حدود ۷۱۵ دلار) قیمت خواهند داشت.

هر سه مدل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - رمی معادل با ۸ گیگابایت خواهند داشت که البته مدل پروپلاس با گزینه رم ۱۲ گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - هم قابل خریداری خواهد بود. آنر برای تمام مدل‌ها ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از حافظه داخلی را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - هم در نظر گرفته. مدل پایه نمایشگری فلت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - با همراهی دوبین سلفی یکتا دارد، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - در حالی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - که مدل‌های پرو نمایشگری خمیده با دوربینی دوگانه را ارائه می‌دهند.

باتری موجود در این سه مدل هم ظرفیت‌های مشابهی داشته و نکته مثبت ماجرا جایی است که تمام آنها از شارژ ۴۰ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - واتی سریع و شارژ بی‌سیم ۲۷ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - واتی سریع پشتیبانی می‌کنند. مشخصات سخت‌افزاری کامل این سه مدل را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

همانطور که واضح به نظر می‌رسد، هر سه مدل سری جدید گوشی‌های آنر چیپستی یکسان دارند که نشان از عملکردی کاملا مشابه دارد؛ اما در سایر بخش‌ها مدل‌های پرو برتری‌هایی نسبی نسبت به مدل پایه دارند، از جمله نرخ رفرش نمایشگر و دوربین سلفی دوگانه. ناگفته نماند اهالی ویبو مدعی هستند موبایل‌های آنر V40 اواخر سال جاری میلادی راهی بازار خواهند شد.

- تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر گلوگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone