🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31844.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اعتراض کارکنان مایکروسافت به استفاده نظامی از هدست هولولنز

همانطور که می‌دانید مایکروسافت با ارتش ایالات متحده همکاری می‌کند و هدست هولولنز خود را برای آموزش افسران، در اختیار این ارگان نظامی قرار داده است. این مسئله به تازگی اعتراض برخی از کارکنان شرکت ...

همانطور که می‌دانید مایکروسافت با ارتش ایالات متحده همکاری می‌کند و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - هدست هولولنز خود را برای آموزش افسران، در اختیار این ارگان نظامی قرار داده است. این مسئله به تازگی اعتراض برخی از کارکنان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - شرکت ردموندی را بر انگیخته و آنها سعی دارند ناراحتی خود را به گوش مسئولین برسانند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران

این افراد نامه‌ای سرگشوده به مدیر عامل مایکروسافت «ساتیا نادلا» و افسر ارشد حقوقی کمپانی ردموندی «برد اسمیت» - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - فرستادند و سعی کردند موضع خود درباره استفاده نظامی از هدست هولولنز مشخص کنند. کارکنان معترض در این نامه خاطر نشان کردند:

«ما ائتلافی جهانی از کارکنان مایکروسافت هستم و قبول نمی‌کنیم که فناوری توسعه یافته توسط ما در فعالیت‌ها و ماموریت‌های نظامی بکار برود.»

به گزارش رسانه‌های بریتانیایی، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - حداقل ۵۰ نفر به عضویت این ائتلاف درآمده‌اند و هر روز به تعداد آنها نیز اضافه می‌شود. البته این ائتلاف هنوز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - درصدی بالایی از ۱۳۰ هزار نفر کارمند مایکروسافت را پوشش نمی‌دهد اما به هر حال همین تعداد نیز سعی کرده‌اند اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران

آذرماه امسال، مایکروسافت قراردادی با ارتش آمریکا به ارزش ۴۷۹ میلیون دلار امضا نمود که یکپارچه سازی سیستم‌های تقویت بصری (IVAS) نام داشت. بر اساس این قرارداد ارگان‌های نظامی تلاش می‌کردند یک پلتفرم تمرینی برای آموزش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - نظامی افسران طراحی و توسعه دهند. بدین ترتیب نظامیان می‌توانستند با استفاده از هدست هولولنز و این پلتفرم، توانایی‌های فیزیکی و ذهنی خود تقویت کنند.

به همین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - دلیل تعدادی از کارکنان کمپانی ردموندی، به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - این مسئله اعتراض کردند و به باور آنها چنین عملکردی خط قرمز توسعه جنگ افزار را رد کرده است. در قمستی از این نامه عنوان شده که استفاده از هدست - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - واقعیت ترکیبی هولولنز در سیستم‌های IVAS، به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - نظامیان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - کمک می‌کند افراد بیشتری را به قتل برسانند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران

از نظر این کارکنان، مایکروسافت با سیستم‌هایش، میدان جنگ را به یک بازی ویدیوی تبدیل می‌کند و نظامیان را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - از واقعیت دور می‌کند. به گفته‌ی آنها افسران با استفاده از هولولنز فراموش می‌کنند که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - در حال ریختن خن بی گناهان هستند.

این کارکنان از مسئولین کمپانی ردموندی در خواست - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - کردند که در ابتدا قرارداد IVAS  و هر گونه همکاری مشابهی با نظامیان را منحل کنند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - پس از آن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - نیز یک آیین نامه اخلاقی مشخصی در این زمینه تدوین کنند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران

به نظر شما بهره گرفتن از تکنولوژی در آموزش نظامیان امری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - اخلاقی تلقی می‌شود؟ آیا مایکروسافت نیز روندی مشابه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - گوگل در پیش خواهد گرفت؟ آیا این آخرین باری خواهد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - بود که از فناوری برای بهبود عملکرد نظامیان استفاده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - می‌شود؟

 

تماشا کنید:تیزر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چمستان استان مازندران - جالب مایکروسافت از تاریخ معرفی هولولنز 2 خبر می‌دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone