تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17058.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

با ۱۲ مورد از فراموش‌نشدنی‌ترین هک‌های تاریخ آشنا شوید

چیزهایی زیادی در دنیای اینترنت وجود ندارد که به اندازه این جمله، وحشت به دل مردم بیندازد: «هک شدیم». مهم هم نیست که این اتفاق در منزل می‌افتد یا محل کار یا هر جای دیگری. ...

چیزهایی زیادی در دنیای اینترنت وجود ندارد که به اندازه این جمله، وحشت به دل مردم بیندازد: «هک شدیم». مهم هم نیست که این اتفاق در منزل می‌افتد یا محل کار یا هر جای دیگری. سیلابی از سوالات روانه ذهن می‌شود. چه کسی سیستم را هک کرده؟ چرا؟ به چه اطلاعاتی دست یافته؟ چه مقدار آسیب وارد شده؟ چطور می‌توانیم سیستم را احیا کنیم؟

هنگام وقوع این اتفاق، ممکن است احساس ترس، عصبانیت، اضطراب یا ترکیبی - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از تمام این‌ها داشته باشید. ممکن است یک بلاگ‌نویس معمولی باشید، یک استارتاپ نوپا، یک سازمان - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با قدمت یا اصلا یکی از - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۵۰۰ کمپانی حاضر در لیست فورچن. هکرها به هیچکس رحم نمی‌کنند.

در واقع تخمین زده شده که در هر روز، بالغ بر - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۳۰ هزار وب‌سایت مختلف هک می‌شوند. اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری می‌کنید برای هکرها اهمیت چندانی - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ندارد. به همین خاطر است که هیچکس نمی‌تواند در برابر اقدامات بدخواهانه آن‌ها - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - امن باشد.

البته نمی‌گوییم که تمام هکرها افرادی شرور هستند. بسیاری هکر دیگر نیز داریم که یا برای دل خودشان در این حوزه فعالیت می‌کنند یا اصلا مشاور امنیتی شرکت‌های مختلف هستند و در واقع با قشری که «هکرهای کلاه مشکی» می‌نامیم مقابله می‌کنند. اما می‌توان با قطعیت نسبی گفت که اکثر هکرها ترجیح می‌دهند از مهارت‌های فرابشری خود برای کسب درآمد، آسیب رساندن به اعتبار اشخاص دیگر، انتقام‌گیری یا خیلی ساده، لذت بردن از پروسه هیجان‌انگیز هک استفاده کنند.

بروس شاینر، تکنولوژی‌شناس و نویسنده، دیدگاه جالبی راجع به حملات سایبری دارد: «حفاظت از سخت‌افزار - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آسان - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است. درون یک اتاق و کنار یک میز قرارش دهید، یا یک سخت‌افزار جایگزین بخرید. اطلاعات چیزی است - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشکل - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را جدی‌تر می‌کند. اطلاعات می‌تواند به صورت همزمان در چندجا باشد، ظرف چند ثانیه به آن‌سوی کره خاکی ارسال گردد و حتی بدون اینکه روح‌تان خبردار شود، به سرقت - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برود.»

در سال‌های اخیر، هک‌ها و رخنه‌های امنیتی، بازیگران بزرگی را در دنیای تکنولوژی تحت تاثیر قرار داده، از جمله این شرکت‌ها می‌توان به دراپ‌باکس، ای‌بی، مای‌اسپیس، اورنوت، تامبلر، لینکدین و خرده‌فروشی تارگت اشاره کرد. حملات صورت گرفته علیه تمام این - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شرکت‌ها واقعا بد بود، اما بدترین نبود. می‌خواهید بدانید بدترین هک‌های تاریخ چه بوده‌اند و چطور انجام شده‌اند؟ در این مقاله به مرور ۱۲ هک برجسته و فراموش‌نشدنی در دنیای امنیت سایبری می‌پردازیم.

هک بانک شهر (۱۹۹۵)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

در نخستین روزهای اینترنت، یک برنامه‌نویس کامپیوتر به نام ولادیمیر لوین توانست ۱۰ میلیون دلار به سرقت ببرد - اما نه از طریق فعالیت در فضای آنلاین. او سیستم تلفن بانک شهر (Citibank) را هک کرد و اطلاعات حساب‌های بانکی (یعنی شماره حساب‌ها و رمزهای عبور) افرادی که خودش را یکی از نمایندگان بانک به آن‌ها معرفی کرده بود، به دست آورد.

لوین سپس از این اطلاعات برای انتقال - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - الکترونیکی میلیون‌ها دلار پول به انبوهی از حساب‌های بانکی مختلف در سراسر جهان استفاده کرد. البته او در نهایت به دام افتاد و محکوم به سه سال حبس شد، اما تنها ۴۰۰ هزار دلار از پولی که لوین به سرقت برده بود یافت شد.

این یکی از نخستین موارد برجسته و - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عمومی سرقت الکترونیکی از یک انستیتیوی مالی بود.

ویروس ملیسا (۱۹۹۹)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

این ویروس ساده که توسط دیوید ال. اسمیت ساخته و در سال ۱۹۹۹ میلادی - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به کار گرفته شد، خودش را به عنوان یک فایل ضمیمه Word درون - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ایمیل‌ها جا می‌زد.

اما به محض کلیک روی فایل ضمیمه، ویروس بازتولید می‌شد - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و ۵۰ کپی از خودش را برای ۵۰ نام - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نخست در لیست مخاطبان قربانی ارسال می‌کرد. تخمین زده شده که تقریبا ۲۰ درصد از تمام کامپیوترهای جهان در آن دوران، به این - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ویروس آلوده شدند. به عبارت دیگر، از هر ۵ کامپیوتر موجود در - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جهان، یک کامپیوتر قربانی ویروس ملیسا (Melissa) شد.

ملیسا هیچ اطلاعات حساسی را به سرقت نبرد، - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اما - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بسیاری از کسب‌وکارها برای چند روز کامل فلج شده بودند و پرسنل بخش - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آی‌تی تلاش می‌کردند هرطور که شده ویروس را از روی سیستم‌ها پاک کنند. اسمیت دستگیر شد و به اتهام وارد ساختن آسیب ۸۰ میلیون دلاری به کسب‌وکارها، مجبور به تحمل حبس ۲۰ ماهه شد.

این حمله از آن جهت جزو اصلی‌ترین نامزدان برجسته‌ترین حمله سایبری - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تاریخ است که در زمان خود ابعادی بسیار گسترده داشت و حتی باعث شد بسیاری از کمپانی‌ها به خاطر ترس - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صرف از ویروس، اتصالات اینترنت خود را برای چند روز به طور کامل قطع کنند.

حملات MafiaBoy (سال ۲۰۰۰)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

برای سالیان متمادی، حملات محروم‌سازی از سرویس (DDoS) جزو محبوب‌ترین متدهای هک میان هکرها بوده‌اند. محروم‌سازی از سرویس تلاشی عامدانه برای روانه کردن ترافیک ساختگی به یک سایت یا سرور است، به طوری که سرور نتواند فشار ترافیک را تحمل کند و کاربران واقعی هم قادر به استفاده از خدمات وب‌سایت نباشند.

در - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سال ۲۰۰۰ بود که یک - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هکر ۱۵ ساله با لقب MafiaBoy -و نام واقعی مایکل کالک- یک حمله محروم‌سازی از سرویس بزرگ را علیه بزرگ‌ترین سایت‌های آن زمان ترتیب - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داد. او توانست با موفقیت سایت‌های سی‌ان‌ان، یاهو، آمازون، ای‌بی، دل و - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - eTrade را به پایین بکشد.

کالک فعالیت‌هایش را در ۹ سالگی آغاز کرده و در همان سن کم نیز راهی برای افزایش مدت زمان خدمات رایگان و ۳۰ روزه شرکت AOL یافته - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بود. حملات DDoS سال ۲۰۰۰ نیز برای کسب درآمد، انتقام‌گیری یا دیگر مقاصد شرورانه ترتیب داده نشدند. او صرفا می‌خواست جامعه هکرها را تحت تاثیر مهارت خود قرار دهد.

البته که در این کار موفق هم بود. او نه‌تنها توجه هکرها، بلکه توجه رییس - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جمهور و وزیر دادگستری آمریکا را نیز به خود جلب کرد. وقتی کالک در نهایت به دام افتاد، برای ۸ ماه به زندان نوجوانان منتقل شد. کالک اما امروز به یک مشاور در امور امنیت سایبری تبدیل شده و خود را یک هکر کلاه سفید به حساب می‌آورد.

هک ارتش آمریکا (۲۰۰۱ الی ۲۰۰۲)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

همانطور که کاراکتر فاکس مولدر در سریال X-Files به شما خواهد گفت: «حقیقت آن بیرون است». و هکری اسکاتلندی به نام گری مک‌کینن، دقیقا به دنبال حقیقت بود.

او در - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سال‌های ۲۰۰۱ و - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۲۰۰۲ به ۹۷ سیستم مختلف ارتش آمریکا، پنتاگون و ناسا دسترسی یافت. هدفش چه بود؟ یافتن شواهدی که وجود بیگانگان را - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اثبات کنند. او - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بعد از رخنه به سیستم‌های نظامی، پیام‌های طعنه‌آمیز این چنینی از خود باقی می‌گذاشت: «سیستم امنیتی شما مزخرف است. من تنها یک نفر هستم. من به ایجاد اختلال در بالاترین سطح ممکن ادامه خواهم داد». مقامات ارتش آمریکا نیز بعدا مدعی شدند که مجبور به صرف هزینه ۸۰۰ هزار دلاری برای برطرف‌سازی خسارات به وجود آمده بوده‌اند.

آنچه این حمله را به یاد ماندنی می‌کند، میزان مهارت مک‌کینن در سرک کشیدن به سرورهای شدیدا محرمانه دولتی است، آن - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم به دلایلی که باعث می‌شود تمام ماجرا خنده‌دار شود. وکلای ایالات متحده، فعالیت‌های مک‌کینن را بزرگ‌ترین هک کامپیوترهای نظامی در تاریخ خواندند و او را به ربودن رمزهای عبور و پاک کردن فایل‌های مختلف متهم کردند. در واقع آن‌ها مک‌کینن را - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یک تروریست الکترونیکی به حساب می‌آورند.

مک‌کینن - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای بالغ بر یک دهه درگیر پرونده قضایی تشکیل شده علیه خود بود و بالاخره در سال ۲۰۱۲، پیروز دادگاه اعلام شد.

هک کسب‌وکارهای آمریکایی (۲۰۰۵ الی ۲۰۱۲)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

درک این مورد در لیست‌مان اندکی دشوارتر است، چرا که انبوهی از بازیگران مختلف در این ماجرای ۷ ساله دخیل بودند. گفته می‌شود این بزرگ‌ترین هکی بوده که تا به امروز در تاریخ ایالات - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - متحده شناسایی شده است. همه‌چیز در سال ۲۰۰۵ شروع شد و زمانی - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که چندین برند و سیستم مختلف -مانند Seven-Eleven و JC Penney- به هدفی برای یک گروه هک روسی تبدیل شدند.

این گروه در یک بازه ۷ یا ۸ ساله - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توانست ۱۶۰ میلیون شماره کارت اعتباری را به سرقت برده و به درون ۸۰۰ هزار - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حساب بانکی رخنه کند. محققان باور دارند که این گروه به طور مستقیم یا غیر مستقیم، مسئولیت ایجاد خسارتی ۳۰۰ میلیون دلاری در سراسر جهان بوده‌ است.

هکرهای روسی برخی از این اطلاعات - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را به قیمت ۱۰ الی ۱۵ دلار به ازای هر شماره - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کارت اعتباری در بازارهای سیاه فروختند و از - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باقی اطلاعات برای سرقت مستقیم پول از حساب‌های بانکی استفاده کردند. می‌پرسید چرا این هک راهش را به لیست‌مان باز کرده؟ فقط کافیست دوباره ارقامی که برایتان گفتیم را مرور - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کنید.

هک‌های Iceman (سال ۲۰۰۶)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

مکس رای باتلر -کسی که البته با نام کاربری Iceman شهرت بیشتری دارد- برای - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مدتی طولانی با کامپیوترها، امنیت سایبری و هک کردن سر و کار داشته است.

او در دهه ۱۹۹۰ میلادی به عنوان یک مشاور امنیت کامپیوتر فعالیت می‌کرد و اوایل دهه ۲۰۰۰ تبدیل به یک هکر کلاه مشکی شد و به خاطر هک کردن پنتاگونِ ۱۸ ماه به حبس رفت. بعد از بازگشت از زندان، باتلر سپس شروع به سرقت شماره‌ حساب‌های بانکی کرد و در همکاری با - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیگر مجرمان سایبری، آن‌ها را به صورت عمومی منتشر کرد.

در سال ۲۰۰۶ میلادی، باتلر چند فروم آنلاین که در واقع بازاری برای خرید و فروش اطلاعات به سرقت رفته، هویت‌های جعلی و سرویس‌های مشابه بودند را هک کرد و دیتابیس‌های آن‌‌ها را به پرتال شخصی خودش به نام CardersMarket انتقال داد. در سال ۲۰۰۷ او دستگیر شد و - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در لیست اتهاماتش آمده که مسئولیت سرقت ۲ میلیون شماره کارت اعتباری را برعهده داشته و اساسا ضرری ۸۶.۴ میلیون دلاری وارد کرده است.

بعد از حکم زندان ۱۳ ساله -که طولانی‌ترین مجازات هک در تاریخ آمریکا به - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حساب می‌آید- باتلر در سال ۲۰۱۹ آزاد شد و اعلام کرد که امیدوار است - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بتواند به دنیای مشاوره امنیت سایبری بازگردد.

هک سیستم‌های پرداختی هارتلند (۲۰۰۸)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

سیستم پردازشگر پرداخت‌های مبتنی بر کارت اعتباری Heartland، بزرگ‌ترین سیستم جهان در نوع خود به حساب می‌آید و در هر ماه، پردازش ۱۰۰ میلیون - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مبادله مالی را برای ویزا، مسترکارت و آمریکن اکسپرس برعهده دارد. این سیستم اما در سال ۲۰۰۸ به خطر افتاد و هکرها به حساب ۱۳۰ میلیون مشتری دسترسی یافتند. به این ترتیب با - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یکی از بزرگ‌ترین هک‌های مرتبط با کارت‌های اعتباری در تاریخ طرف حساب بودیم.

آلبرت گونزالز و دو هکر روس دیگر، بدافزاری را درون سیستم هارتلند جای دادند که کارش دریافت بلادرنگ اطلاعات کارت‌های اعتباری و سپس انتقال اطلاعات به خود شرکت بود. این بدافزار برای بیش از ۶ ماه مخفی باقی ماند. زمانی که هارتلند از رخنه به سیستم‌هایش باخبر شد، گونزالز پیشتر به خاطر دو - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هک دیگر در بازداشت پلیس به سر می‌برد.

بعد از پیمودن مراحل قانونی، گونزالز در سال ۲۰۱۰ میلادی مجرم شناخته شد و به ۲۰ سال حبس در زندان محکوم. آنچه این موضوع را جالب می‌کند، این حقیقت است که گونزالز برای مدتی طولانی با مقامات - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دولتی همکاری می‌کرده است. در واقع او از سال ۲۰۰۳ میلادی، یکی از خبرچین‌های سرویس مخفی آمریکا بود. به این ترتیب، باتلر درست زیر دماغ مقاماتی که کارشان جلوگیری از جرایم سایبری بود، ۱۸۰ میلیون حساب کارت اعتباری را به سرقت برد.

کرم Conficker (سال ۲۰۰۸ تاکنون)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

این - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ویروس که ریشه‌هایش به سال ۲۰۰۸ میلادی باز می‌گردد، - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هر سال میلیون‌ها کامپیوتر را آلوده می‌کند. Conficker خودش را بازتولید می‌کند تا - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قادر به آلوده کردن کامپیوترهایی بیشتر باشد و یا دیوایس شما را تبدیل - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به یک بات زامبی برای حملات DDoS تبدیل می‌کند یا به شکلی - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مخفیانه و از طریق کی‌لاگرها، اطلاعات محرمانه‌تان را به سرقت می‌برد.

اگرچه بیش از ۱۲ سال از ظهور این ویروس می‌گذرد، اما هنوز مشخص نیست که Conficker توسط - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چه کسی طراحی شده است.

هک نزدک (۲۰۱۰)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اواخر سال ۲۰۱۰ میلادی، روسی‌ها در صدد هک سیستم‌های بازار بورس نزدک برآمدند. پلیس فدرال آمریکا نخستین سازمانی بود که متوجه این تلاش شد و پایش‌ها نشان داد که احتمالا یک بدافزار توانسته راهش را به سرورهای نزدک باز کند.

هیچکس هیچوقت نتوانسته بود حمله‌ای موفقیت‌آمیز علیه چنین هدفی ترتیب دهد و تحلیل‌های صورت گرفته از سوی آژانس امنیت ملی نشان داد که بدافزار توسط یک آژانس اطلاعاتی خارجی طراحی و پیاده‌سازی شده، نه یک هکر معمولی.

در نهایت تمام سرنخ‌ها به کشور روسیه منتهی و معلوم شد که هکرها می‌خواستند - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۱۱ میلیارد دلار از بازار سهام نیویورک بدزدند. اگر این حمله نهایی می‌شد، می‌توانست آشوبی اساسی در سیستم‌های داخلی آمریکا و همینطور اقتصاد این کشور به پا کند. اگرچه آمریکایی‌ها در نهایت با هکرها مقابله کردند، اما برای نخستین بار بود که معلوم شد باید آسیب‌پذیری‌های موجود در سیستم‌های مبادله سهام را شدیدا جدی گرفت.

حمله محروم‌سازی از سرویس Smaphaus (سال ۲۰۱۳)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

حملات MafiaBoy اگرچه حسابی تحسین‌برانگیز بودند، اما رکورد بزرگ‌ترین - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حملات محروم‌سازی از سرویس تاریخ را نمی‌توان متعلق به آن‌ها دانست. این «افتخار» به حمله Spamhaus می‌رسد که در واقع سرویسی برای مقابله با اسپم بود. در حمله‌ای که بزرگ‌ترین در نوع خود به حساب می‌آمد، هکرها ترافیکی معادل ۳۰۰ گیگابیت بر ثانیه روانه سرورهای Spamhaus کردند. اما تنها Spamhaus نبود که تحت تاثیر - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قرار گرفت، بلکه تمام اینترنت کند شد و حتی برخی سرویس‌های دیگر نیز برای چند ساعت از دسترس خارج شدند.

پلیس بعدا دو نفر را در رابطه با این ماجرا دستگیر کرد که یکی از آن‌ها نوجوانی ۱۷ ساله در لندن بود (که البته به زندان محکوم - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نشد) و دیگری شخصی در اسپانیا که گفته می‌شود رهبر Cyberbunker بوده است: یک شرکت - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خدمات اینترنت در آلمان و هلند.

این حمله ظاهرا به خاطر انتقام‌جویی صرف انجام شد. چرا که به عقیده - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هکرها، Spamhaus در لیست سیاه - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود که - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سایت‌ها، سرویس‌ها - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و تامین‌کنندگان حامی اسپم را شامل می‌شد، - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم نقش قاضی - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را ایفا می‌کرد، هم هیئت منصفه و - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم جلاد. بنابراین شرکت Cyberbunker قصد داشت یک - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پیام تهدیدآمیز برای آن‌ها فرستاده و نشان دهد که رویه Spamhaus آخر و عاقبت ندارد.

هک‌های - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یاهو (۲۰۱۳ و ۲۰۱۴)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

یاهوی بیچاره. این شرکت در زمان نه‌چندان دور پادشاه موتورهای جستجوگر بود و امروز دیگر حتی اسمش را هم نمی‌شویم. یکی - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از اصلی‌ترین دلایل افول یاهو - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیز، اعلام این خبر در سال ۲۰۱۶ بود که سال‌ها پیش، دو هک بسیار بزرگ اتفاق افتاده بود. در این خبر شنیدیم که طی سال ۲۰۱۳ میلادی، بیش از یک میلیارد (بله درست خواندید، - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یک میلیارد) اکانت یاهو به خطر افتاده بودند و اطلاعاتی نظیر نام‌ها، سوالات امنیتی، جزییات تماس و رمزهای عبور، همگی به دست هکرها افتادند.

اما کار همینجا به پایان نرسید و در سال ۲۰۱۴، بالغ بر ۵۰۰ میلیون اکانت دیگر - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیز هک شدند. هیچوقت مشخص نشد که چه میزان از اکانت‌های هک شده در حمله دوم، با اکانت‌های حمله نخست هم‌پوشانی داشته‌اند و بنابراین آمار دقیقی از - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تعداد اکانت‌های به خطر افتاده در دست نیست.

این بزرگ‌ترین هک یک شرکت اینترنتی در تمام تاریخ بود که قطعا کمکی به شهرت یاهو - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که می‌خواست کاربرانش را به استفاده دوباره از خدماتش ترغیب کند نمی‌کرد. مشکل بزرگ‌تر اما این بود که بسیاری از مردم به استفاده دوباره و دوباره از پسووردها و سوالات امنیتی خود عادت دارند. بنابراین اگر شما یک اکانت یاهو در سال ۲۰۰۹ ساخته - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشید و بعد به سراغ یک اکانت جیمیل با پسووردی مشابه رفته باشید، هکرهای یاهو می‌توانند به ایمیل جدید شما نیز دسترسی یابند.

گفته - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌شود عوامل چینی یا -درست حدس زدید- روسی، پشت این حملات گسترده بوده‌اند.

هک سلبریتی‌ها در iCloud (سال ۲۰۱۴)

تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

و در نهایت نوبت به هکی می‌رسد که بسیاری از نام‌های سرشناس هالیوود را بی‌آبرو کرد.

در سال ۲۰۱۴ - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - میلادی، هکرها توانستند به اکانت‌های بسیاری از سلبریتی‌های نام آشنا مانند جنیفر لارنس و کیت آپتون در iCloud دسترسی پیدا کنند. این هکرها با استفاده از متد حدس پسوورد بروت فورس و همینطور ترفندهای فیشینگ کار خود را پیش بردند. آن‌ها ایمیل‌هایی با ظاهر بسیار رسمی برای صاحبان اکانت ارسال کردند که شامل دستورالعملی برای لاگین و تغییر جزییات امنیتی می‌شد. هرکسی که دستورالعمل را دنبال کرد، هرآنچه که هکرها نیاز داشتند را به آسانی در اختیارشان گذاشت.

به همین ترتیب بود که تصاویر و ویدیوهای شخصی بسیاری از سلبریتی‌ها، در بازه‌ای چند هفته سر از اینترنت در آورد. بعد - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از این مقامات برای چند ماه در حال تجسس بودند و در نهایت دو نفر در - تعمیرات یخچال کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ دستگیر و به تحمل حبس ۹ الی ۱۸ ماه محکوم شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone