تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30140.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

«نوموفوبیا» به عنوان کلمه سال ۲۰۱۸ انتخاب شد

کلمه خاصی که به ترس و نگرانی ناشی از همراه نداشتن موبایل اشاره دارد، واژه برگزیده سال ۲۰۱۸ شده است. دیکشنری کمبریج هر ساله چند واژه را به عنوان کلمه برتر پیشنهاد می کند و ...

کلمه خاصی که به ترس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - و نگرانی ناشی از همراه نداشتن موبایل اشاره دارد، واژه برگزیده سال ۲۰۱۸ شده است.

دیکشنری کمبریج هر ساله چند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - واژه را به عنوان کلمه برتر پیشنهاد می کند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - امسال نوبت به «نوموفوبیا» (Nomophobia) رسیده که به ترس یا نگرانی از همراه نداشتن موبایل یا عدم توانایی استفاده از آن دلالت دارد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - و از سرواژه های «no mobile phone phobia» برگرفته شده است.

سابقه استفاده از این کلمه به چندین سال قبل برمی گردد و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - اولین بار یک دهه پیش و توسط اداره پست بریتانیا به کار برده شد. کلمه نوموفوبیا طی سال های اخیر روند رو به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - رشدی را طی کرده و دلیل آن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - هم به هوشمند شدن، افزایش کارایی و وابستگی ما به موبایل ها برمی‌گردد.

پیش‌تر تصور می شد که دلیل اصلی نوموفوبیا، نگرانی نسبت به تماس های مهمی است که شخص از دست می دهد. با این حال محققان می گویند دلیل اصلی آن این است که موبایل به عنوان بخشی از هویت شخصی به ما اجازه می دهد دیدگاه ها و تجربیاتمان را با دیگران به اشتراک بگذاریم.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان

به گفته روانشناسان یکی از دلایل این اختلال ارضا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - نشدن احساساتی است که در زندگی واقعی فرصت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - بروز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - پیدا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - نکرده و افراد تنها از تخلیه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - آنها در فضای مجازی راضی می‌شوند.

کارشناسان دیکشنری کمبریج چهار واژه نوموفوبیا، جنایت علیه محیط زیست (ecocide)، فاصله جنسیتی و جلوگیری از بیان ایده و تفکر توسط دیگران (no-platforming) - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - را به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب کرده بودند و در نهایت از طریق رای گیری نوموفوبیا به عنوان کلمه سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

دیکشنری های آکسفورد و Dictionary.com نیز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - به ترتیب کلمه های «سمی» و «اطلاعات غلط» را به عنوان واژه های سال انتخاب کرده اند. کالینز هم «یکبار مصرف» را به عنوان کلمه سال ۲۰۱۸ برگزیده که هدف از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - آن جلب توجه عموم به خطرات استفاده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فریمان استان خراسان - از چنین محصولاتی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیددخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
جسارتا تعمیرچی شهید رجایی فریمان کار انجام میده
پاسخ: بله در شهید رجایی شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone