🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22086.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به هواوی P40 و P40 پرو [تماشا کنید]

هواوی شب گذشته از سری پرچمدار P40 در قالب سه مدل با ویژگی های مختلف رونمایی کرد که هر یک بخشی از کاربران را هدف گرفته اند. این سه گوشی از نظر توان پردازش تقریبا ...

هواوی شب گذشته از سری پرچمدار P40 در قالب سه مدل با ویژگی های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - مختلف رونمایی کرد که هر یک بخشی از کاربران را هدف گرفته اند. این سه گوشی از نظر توان پردازش تقریبا به هم شبیه هستند اما وقتی پای نمایشگر، دوربین و طراحی به میان می آید، تفاوت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - های آنها مشخص می شود.

P40 به عنوان ارزان ترین عضو این خانواده از نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد با رزولوشن +1080p بهره می برد که در آن خبری از طراحی Overflow با لبه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - های خمیده نیست. همچنین نرخ رفرش این مدل از ۶۰ هرتز فراتر نمی رود و این در حالی است که دو نسخه پرو و پرو پلاس نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی را به ارمغان می آورند. در پنل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - پشتی این گوشی هم دوربین سه گانه ای با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، التراواید ۱۶ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری دیده می شود.

هواوی P40 پرو که احتمالا کاربران بیشتری را به خود جلب خواهد کرد، طراحی به مراتب زیباتری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - دارد و نمایشگر ۶.۵۸ اینچی OLED آن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - از هر چهار طرف به سمت لبه ها کشیده شده است. این نوع طراحی که برای نخستین بار شاهد آن هستیم، باعث کاهش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - حداکثری حاشیه های اضافی شده و جلوه زیبایی به گوشی بخشیده است.

دوربین اصلی این موبایل از سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی بهره می برد که با ابعاد 1/1.28 اینچی، فیلتر RYYB و ترکیب پیکسل ها تصویربرداری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - در محیط های با نور اندک را به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - بهترین شکل انجام می دهد. در این مدل یک سنسور ToF سه بعدی هم به مجموعه اضافه شده که در نگاشت سه بعدی محیط کاربرد دارد. پنل پشتی P40 پرو از شیشه ساخته شده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - و اطراف آن را هم فریمی آلومینیومی فرا گرفته است. پشتیبانی از استاندارد IP68 به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متری است؛ قابلیتی که برای  P40 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - به IP53 محدود شده است.

هواوی P40 و P40 پرو - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - به ترتیب با قیمت های ۷۹۹ و ۹۹۹ یورو روانه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آمل استان مازندران - بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone