تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13446.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ به شکل حضوری و با شرکت ۵۰ هزار نفر برگزار می‌شود

کنگره جهانی موبایل (MWC) به عنوان بزرگترین نمایشگاه موبایل و ارتباطات جهان که هر سال زمستان در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، قرار است امسال پذیرای ۵۰ هزار شرکت کننده حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ...

کنگره جهانی موبایل (MWC) به عنوان بزرگترین نمایشگاه موبایل و ارتباطات - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - جهان که هر سال زمستان در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، قرار است امسال پذیرای ۵۰ هزار شرکت - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - کننده حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

سال گذشته قرار بود کنگره جهانی - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - موبایل از چهارم اسفندماه در بارسلون برگزار شود ولی پس از اینکه شرکت های مختلف به خاطر ترس از شیوع - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - ویروس کرونا یکی پس از دیگری از حضور در این نمایشگاه انصراف دادند، انجمن GSM این - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - نمایشگاه را کنسل کرد.

براساس گزارش «Mobile World Live»،  «جان هافمن» مدیرعامل GSMA تصمیم گرفته - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - است تا نمایشگاه امسال را به صورت حضوری برگزار کند. وی می - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - گوید:

«برگزاری کنگره جهانی موبایل به مردم کمی امید می‌دهد و باعث می‌شود کمی از تاثیرات کووید-۱۹ دور شویم و به شرایط عادی زندگی باز گردیم. »

تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان

معمولا کنگره جهانی موبایل دو بار در سال برگزار می‌شود. بخش اصلی این نمایشگاه طی اسفندماه در بارسلون و بخش کوچکتر آن طی تابستان در شانگهای برگزار می‌شود. امسال قرار است به جای تابستان، نمایشگاه شانگهای هفته آینده برگزار شود.

واکسیناسیون و آزمایش‌های گسترده در چین باعث شده است که تا شرایط بیش از - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - قبل به حالت عادی برگردد. به گفته هافمن، چین به - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - حبابی تبدیل شده است کهد ر برابر محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - به - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - خوبی محافظت می‌شود. انتظار می‌رود نمایشگاه شانگهای با حضور محدود ۲۰ هزار شرکت کننده برگزار شود و دیگر خبری از ۱۱۰ هزار نفر - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - شرکت کننده مثل سال‌های قبل نیست.

بعد از نمایشگاه شانگهای نیز قرار است کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ بارسلون نیز ۸ تا ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار شود. شرکت کنندگان در نمایشگاه بارسلونا - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - باید نتیجه منفی تست کرونا را برای حضور در ۷۲ ساعت نمایشگاه ارائه بدهند. در محل برگزاری نمایشگاه نیز از شرکت کنندگان تست می‌گیرند. محیط نمایشگاه نیز به صورتی طراحی شده که محیطی بدون تماس برای بازدید کنندگان فراهم شود. انتظار می‌رود به جای ۱۰۰ هزار نفر شرکت کننده که معمولا میهمان نمایشگاه بارسلونا می‌شوند، تنها - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۵۰ هزار نفر در این رویداد بزرگ حضور داشته باشند.

اعمال محدودیت‌ها،‌ رعایت اصول بهداشتی،‌ واکسیناسیون و انجام تست‌های لازم باعث - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - شده در برخی کشورها شیوع کرونا محدودتر شود. در - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - حال - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - حاضر کماکان محدودیت سفر در سراسر اروپا و - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - ایالات متحده - تعمیرات یخچال هایر در شهر بندرترکمن استان گلستان - وجود دارد و امید آن می‌رود که با دسترسی به واکسن،‌شاهد کاهش ابتلا به ویروس کرونا باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone