🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22922.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اسپاتیفای فیلتر نیست

سرویس استریم موسیقی «اسپاتیفای» که محبوبیت بسیاری نیز در ایران دارد و از مهر ماه سال جاری فیلتر شده بود، از صبح امروز بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده IP در دسترس کاربران است. در ...

سرویس استریم موسیقی «اسپاتیفای» که محبوبیت بسیاری نیز در ایران دارد و از مهر ماه سال جاری فیلتر شده بود، از صبح امروز بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده IP در دسترس کاربران است.

در حال حاضر نمی‌توان اعلام کرد که این سرویس رفع فیلتر شده است یا خیر، اما بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که از صبح امروز دسترسی به سایت و اپلیکیشن اسپاتیفای بدون نیاز به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - VPN، و توسط اپراتورهای مختلف اینترنت امکان‌پذیر است.

توجه به این نکته نیز البته ضروری است که در حال حاضر شبکه زیرساخت کشور با حملات سایبری مختلفی از داخل و خارج کشور روبه‌رو است و این احتمال وجود دارد که تغییرات در زیرساخت کشور باعث دسترسی و رفع - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - فیلتر موقتی به اسپاتیفای شده باشد؛ تجربه‌ای که در چندین دوره برای زمان بسیار محدود (کمتر از نیم ساعت) برای سرویس‌هایی چون یوتوب و توییتر نیز وجود داشته است.

اما نشانه‌های دسترسی به اسپاتیفای از صبح امروز وجود داشتند و اکنون نیز بررسی دسترسی به این پلتفرم در چند سرویس‌دهنده‌ی اینترنت نشان از آن دارد که اسپاتیفای فعلاً - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - فیلتر نیست.

ذکر این نکته نیز لازم است - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - که تا تابستان ۹۸، خود اسپاتیفای دسترسی کاربران ایرانی به سرویسش را محدود کرده بود. اما در پایان شهریور ماه، کاربران در شبکه‌های اجتماعی خبر می‌دادند که این محدودیت از سوی اسپاتیفای برداشته شده است. کمتر از یک ماه بعد، این پلتفرم در داخل ایران فیلتر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone