🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41087.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مشکل تازه نمایشگر آیفون 10؛ خط عمودی سبز رنگ در گوشه تصویر

اخیراً برخی از کاربران با مشکل عجیبی در آیفون 10 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) مواجه شده اند. در یکی از گوشه های چپ یا راست نمایشگر این موبایل، یک خط سبز رنگ عمودی نمایش ...

اخیراً برخی از کاربران با مشکل عجیبی در آیفون 10 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) مواجه شده اند. در یکی از گوشه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های چپ یا راست نمایشگر این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موبایل، یک خط سبز رنگ عمودی نمایش داده می شود.

به نظر می رسد دلیل اصلی این مسئله، مربوط به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مشکلات سخت افزاری باشد که موجب می شود، تمامی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - زیر پیکسل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های سبزی که روی یک خط عمودی قرار دارند، روشن می شوند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

یکی از کاربرانی که با این مشکل مواجه شده بود، به اپل استور مراجعه کرده و آیفون گران قیمت خود را تعویض کرده. این اقدام اپل، چند مسئله را برایمان روشن می کند: اول اینکه، مشکل نرم افزاری نبوده و با ارائه یک به روز رسانی از سوی اپل، قابل حل نیست؛ مسئله دیگر نیز این است که به نظر می رسد اپل قصد دارد آیفون هایی که با این مشکل مواجه شده اند را تعویض نماید.

تا کنون حداقل 25 کاربر آیفون 10 که با این مشکل مواجه شده اند، در صفحه پشتیبانی اپل یا در رسانه های اجتماعی، این مسئله را مطرح کرده اند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

لازم به یادآوری است که حدود یک سال پیش نیز اشکال مشابهی در تلفن هوشمند گلکسی اس 7 اِج مشاهده شده بود و در آن زمان سامسونگ اعلام کرده بود این مشکل سخت افزاری است.

بر اساس گفته کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند، خاموش و روشن کردن آیفون 10 نیز مشکل را حل نمی کند. همچنین به نظر می رسد این مسئله شامل حال هر دو نسخه با 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این تلفن هوشمند می شود.

- تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone