🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21010.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا بدنبال مدارک برای کنترل غول‌های فناوری آمریکایی است

شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکایی شاید با قوانین سخت‌گیرانه‌ای از سوی اتحادیه اروپا مواجه شوند، چرا که این اتحادیه می‌خواهد شرکت‌های فیسبوک، گوگل، آمازون و اپل تجارت‌های رقابتی خود را از یکدیگر جدا کنند و همچنین ...

شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکایی شاید با قوانین سخت‌گیرانه‌ای از سوی اتحادیه اروپا مواجه شوند، چرا که این اتحادیه می‌خواهد شرکت‌های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - فیسبوک، گوگل، آمازون و اپل تجارت‌های رقابتی خود را از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - یکدیگر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - جدا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنند و همچنین اطلاعات در اختیار رقیبان قرار دهند.

کمیسیون اروپا که در ماه فوریه اعلام کرده بود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - بدنبال قانونی علیه نقش کنترلی پلتفرم‌های بزرگ در فضای آنلاین است،  مناقصه‌ای با ارزش ۶۰۰ هزار یورو برای مطالعه‌ای که بتواند اطلاعات مربوط به آن را جمع آوری کند، درنظر گرفته. این تحقیق باید شرکت‌های بزرگ را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - مجبور به جداسازی تجارت‌های خود کنند که برای مثال می‌توان به آمازون به عنوان فروشنده و مارکت پلیس و همچنین اپل به عنوان توسعه دهنده اپلیکیشن و دارنده فروشگاه اشاره کرد.

در اطلاعات مناقصه به قانونی اشاره شده که بر اساس آن، شرکت‌‌های صاحب چندین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - پلتفرم که با یکدیگر یکپارچه شده‌اند، نباید نسبت به شرکت‌های دیگر مزیتی داشته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - باشند. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - همچنین آن‌ها باید نقش خود به عنوان مدیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - فروشگاه‌ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - و رقیب فروشندگان درون آن‌ها را از یکدیگر جدا کنند

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان

غول‌های حوزه فناوری به اطلاعات بسیاری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - زیادی دسترسی دارند و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - نمی‌خواهند آن‌ها را با شرکت‌های کوچک و رقبا به اشتراک بگذارند، با این حال می‌توان توسط قوانین به بخش مشخص و استانداردی از این اطلاعات دسترسی پیدا کرد. این تحقیق باید روی این موضوع تمرکز کند که شرکت‌ها از اطلاعات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - یک بازار برای ورود به یک بازار دیگر استفاده می‌کنند و چنین اقدامی، کار را برای رقبای فعلی و جدید سخت می‌کند که برای مثال می‌توان به فیسبوک و واتس اپ اشاره کرد.

یکی دیگر از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - مواردی که در این تحقیق باید مدنظر قرار بگیرد، اطلاعاتی است که شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو از طریق سرویس‌های رایگان جمع آوری می‌کنند و به علت ارائه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صومعه سرا استان گیلان - رایگان این خدمات، کاربران تمایلی به استفاده از شرکت‌‌های رقیب ندارند. کمیسیون انتظار دارد که گزارش موقت در ۳ ماه و گزارش نهایی در ۵ ماه آماده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone