تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27489.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین ایستگاه تاکسی هوایی ولوکوپتر امسال راه اندازی خواهد شد

پس اینکه اواسط سال گذشته استارت آپ هوانوردی آلمانی وُلوکوپتر دامنه فعالیت هایش را با انجام تعدادی پرواز آزمایشی به سنگاپور گسترش داد، اخیرا تصمیمش برای ساخت اولین ایستگاه تاکسی هوایی در این شهر را ...

پس اینکه اواسط سال گذشته استارت آپ هوانوردی آلمانی وُلوکوپتر دامنه فعالیت هایش را با انجام تعدادی پرواز آزمایشی به سنگاپور گسترش داد، اخیرا تصمیمش برای ساخت اولین ایستگاه تاکسی هوایی در این شهر را اعلام کرده. پروازها هم مدتی بعد از تکمیل آن به طور آزمایشی شروع خواهند شد.

این تیم در حال همکاری با فرودگاه فرانکفورت است

هدف این استارت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - آپ آلمانی استفاده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - از وسایل نقلیه الکتریکی هوایی برای جا به جا کردن شهروندان در مسیرهای کوتاه شهریست تا از این طریق به کاهش ترافیک و آلودگی هوا نیز کمک کنند. به گفته این گروه پهپادهای دو نفره این شرکت قادر به طی کردن مسافت 30 کیلومتر با یک شارژ بوده و به قدری بی صدا هستند که اگر در ارتفاع صد متری پرواز کند صدایشان از زمین شنیده نخواهد شد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران

این شرکت طی یک سال گذشته ایده هایش برای طراحی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - ایستگاه تاکسی های پرنده را به اشتراک گذاشته و در حال همکاری با فرودگاه فرانکفورت در این زمینه است. یکی از ایده های این استارت آپ تعبیه Volo-Port هایی در مکان هایی مانند سقف مراکز خرید است که عملکردی مانند هلی پد دارند و مسافران از طریق تلفن همراهشان قادر به سفارش تاکسی هوایی در این نقاط خواهند بود.

اولین پایانه این شرکت از اواخر سال 2019 در سنگاپور قابل استفاده خواهد بود

این کمپانی امروز تصمیمش مبنی بر ساخت اولین ایستگاهش در سنگاپور را علنی کرده. به گفته ولوکوپتر ساخت این مکان نحوه کار چنین سیستمی در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - دنیای واقعی و شیوه تعامل کاربران با آن را مشخص خواهد کرد، علاوه بر این ساخت این ایستگاه مکانیزم و طراحی بخش انتظار مسافران و جایی که از آن سوار تاکسی خواهند شد را نیز به نمایش خواهد گذاشت. در این مکان شیوه تعویض و شارژ باتری وسیله ها نیز آزمایش می شود.

البته تا در دسترس قرار گرفتن این سرویس در شهرهای بزرگ هنوز فاصله زیادی داریم؛ زیرا همچنان تا عملی شدن این ایده به شکل کامل و دریافت مجوزهای لازم راهی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - طولانی در پیش است. طبق برنامه های ولوکوپتر اولین ایستگاه آزمایشی این شرکت تا پایان سال 2019 قابل استفاده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone