🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29862.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

میان‌بر جدید گوگل لنز دسترسی به آن را آسان‌تر از همیشه می‌کند

به گزارش وبسایت اندروید پلیس، گوگل به تازگی میان‌بری برای نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل لنز تهیه کرده که با آن راحت‌تر قادر به جستجو در میان تصاویر خود خواهید بود. اپلیکیشن گوگل لنز در نسخه ...

به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان - گزارش - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان - وبسایت اندروید پلیس، گوگل به تازگی میان‌بری برای نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل لنز تهیه کرده که با آن راحت‌تر قادر به جستجو در میان تصاویر خود خواهید بود. اپلیکیشن گوگل لنز در نسخه جدید به یک آیکن آلبوم مجهز شده که وقتی آن را می‌فشارید، به سرعت وارد تصاویر ذخیره شده‌تان شده و امکان جستجو با هوش مصنوعی لنز برایتان فراهم می‌شود.

تا پیش از این تغییر برای انجام چنین - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان - کاری ناچار به باز کردن اپلیکیشن گوگل فوتوز بودید. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان - اما حالا و به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان - لطف این آیکن میان‌بر آلبوم، کارها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان - بسیار ساده‌تر از گذشته می‌شود. با فشردن دکمه آلبوم، صفحه‌ای باز می‌شود تا بتوانید در میان تصاویر ذخیره شده در حافظه داخلی یا SD تلفن هوشمندتان به جستجو بپردازید.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان

بالاترین نتایج، مربوط به تصاویری هستند که اخیرا دانلود کرده یا به گالری گوشی اضافه کرده‌اید. اما در همین بخش گزینه‌های دیگری مثل دانلودها و البته اپلیکیشن گوگل درایو هم وجود دارد. نسخه جدید گوگل لنز به شما اجازه می‌دهد که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان - در صورت اتصال به اینترنت، مستقیما بین تصاویر ذخیره شده در گوگل - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان - درایو هم به جستجو بپردازید.

گوگل لنز هوش مصنوعی جدید گوگل است که می‌تواند با آنالیز اشیاء، آن‌ها را تشخیص داده و درباره آن‌ها در فضای اینترنت به دنبال اطلاعات تکمیلی بگردد. برای دانلود جدیدترین نسخه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر هرسین استان کردستان - لنز می‌توانید همین حالا به پلی‌استور مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone