🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  4. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29859.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سری گلکسی اس 10 از تکنولوژی جدیدی برای تشخیص چهره بهره می‌برند

به نظر می‌رسد سامسونگ پس از سپری کردن سالی نه چندان پر فروغ در زمینه تلفن‌های هوشمند قصد دارد با عرضه‌ی سری گلکسی اس 10 ، سال ۲۰۱۹ میلادی را طوفانی آغاز کند. تا به ...

به نظر می‌رسد سامسونگ پس از سپری کردن سالی نه چندان پر فروغ در زمینه تلفن‌های هوشمند قصد دارد با عرضه‌ی سری گلکسی اس 10 ، سال ۲۰۱۹ میلادی را طوفانی آغاز کند. تا به حال جزئیات رسمی زیادی از این تلفن‌های هوشمند لو نرفته و هنوز احتمالات زیادی وجود دارد اما اکنون شایعه شده که این موبایل‌ها قرار است به تکنولوژی جدید وخاصی برای تشخیص - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - چهره مجهز شوند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل

اخیراً نام‌های تجاری زیادی نظیر Dynamic Vision (چشم‌انداز پویا)، Private Vision (چشم انداز خصوصی) و Detect Vision (چشم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - انداز  بینایی) توسط سامسونگ به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ثبت رسیده و به نظر می‌رسد تمامی آنها مربوط به نوعی تکنولوژی جدید در حوزه‌ی سیستم تشخیص چهره پیشرفته باشد.

با اینکه هنوز مشخصات کاملی از این موبایل منتشر نشده اما پیشتر کمپانی کره‌ای سنسور‌های چشم‌انداز پویا را عرضه کرده بود. در واقع نسخه‌ی قبلی این فناوری به کاربر اجازه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌داد که ویدیو‌هایی با نرخ ۲۰۰۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل

بدین صورت اگر چنین قابلیتی در پرچمداران بعدی کمپانی کره‌ای تعبیه گردد، علاوه بر اینکه قابلیت ویژه‌ای برای فیلمبرداری به این گوشی‌ها اضافه می‌شود، می‌توان برای تهیه نقشه‌های سه بعدی از صورت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاربر نیز از آنها استفاده کرد. این مسئله موجب می‌شود که دقت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - و کارایی تکنولوژی تشخیص چهره در این موبایل‌ها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نیز به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شدت افزایش پیدا کند.

جدا از شایعات مربوط به این تکنولوژی، گفته شده که سری گلکسی اس 10 قرار است از طراحی تمام نمایشگر بهره ببرد که حفره‌ی کوچکی برای دوربین سلفی و سنسور‌هایش در آن تعبیه شده است. بدین ترتیب جایی برای حسگر اثر انگشت نمی‌ماند و اگر هم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - قرار باشد این ویژگی برایش در نظر گرفته شود - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - به احتمال قوی، کمپانی کره‌ای سراغ حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد رفت.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل

از شایعات دیگر مطرح شده پیرامون نسل بعد پرچمداران - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - سامسونگ، مجهز شدن آنها به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - آرایه‌های چند سنسوره به عنوان دوربین اصلی است و گفته شده که تمامی این موبایل‌ها احتمالاً به چیپست‌های اگزینوس 9820 یا اسنپدراگون 855 مجهز خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوگند نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام شما منطقه روستای اجیرلو کندی پارس آباد خدمات دارید
پاسخ: بله در روستای اجیرلو کندی شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone