🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29863.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از علی بابا در برابر مخالفان ارزان فروشی دفاع کرد

انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در واکنش به تهدید شکایت از علی بابا توسط انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی به جرم ارزان فروشی بلیت هواپیما اعلام کرد که گران‌فروشی و کاهش کیفیت خدمات جرم است. ...

انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در واکنش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - به تهدید شکایت از علی بابا توسط انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی به جرم ارزان فروشی بلیت هواپیما اعلام کرد که گران‌فروشی و کاهش کیفیت خدمات جرم است.

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی نامه‌ای خطاب به انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، ماده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - ۸ قانون حمایت از مصرف‌کنندگان را یادآور شد. در این قانون آمده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - است که «هرگونه تبانی و تحمیل شرایط - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - از سوی عرضه‌کنندگان کالا و خدمات که موجب کاهش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - عرضه یا پایین آوردن کیفیت یا افزایش قیمت شود، جرم محسوب می‌شود»

انجمن حمایت در ادامه از انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی درخواست کرد تا مستندات قانونی، مبنی بر احراز خارج از ضابطه عمل کردن واحدهایی که با سود کمتر از سقف حاشیه اقدام به ارائه خدمات می‌کنند را ارائه کند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی

«نیما قاضی»، مدیرعامل علی بابا می‌گوید متوقف کردن ارزان فروشی بلیت هواپیما، نوعی تبانی برای جلوگیری از ارزان فروشی به حساب می‌آید و طبق قانون جرم است: «ما دلیل اصرار انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی به وقوع این جرم را نمی‌دانیم.»

قاضی روز گذشته در گفتگو با دیجیاتو  عنوان کرد که تخفیف دادن حق هر واحد صنفی است و واحدها می‌توانند قیمت‌گذاری را آنطور که خودشان می‌دانند انجام دهند، اما اگر این موضوع تخطی از قانون تلقی شود، بسیار خطرناک است:

«سود فروش بلیت متعلق به عامل فروش است و عامل فروش، چه آنلاین و چه حضوری، مجاز است از میزان سود خود به مشتری تخفیف دهد. به این ترتیب با توجه به اینکه میزان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - تخفیف‌های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - در نظر گرفته شده به میزان ۵ تا ۹ درصد و در حدود سقف مجاز تعیین شده بوده، زیرفروشی یا دامپینگی صورت نگرفته است؛ چرا که زیر فروشی به معنای فروش کالا یا خدمات با قیمتی کمتر از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - بهای تمام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - شده بلیط (Fare) است.»

مدیرعامل علی بابا معتقد است که تخفیف‌های قانونی ارائه شده از سوی این وبسایت در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در اوضاع نابسامان اقتصادی و به منظور خلق - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کمیجان استان مرکزی - تجربه شایسته سفر برای مسافران و ارائه خدمات مطلوب به مصرف‌کنندگان و جلب رضایت ایشان بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone