🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29860.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

طرح جدید مجلس: مجازات حبس برای ایجاد کانال یا گروه بدون مجوز در پیام‌رسان‌ها

از فیلترینگ تلگرام چندماهی می‌گذرد ولی بر اساس آمارهای منتشر شده هنوز این پیام‌رسان در بین کاربران ایرانی محبوب‌ترین است. حالا بعد از این مسدودسازی، برخی از نمایندگان مجلس به دنبال ایجاد طرحی هستند که ...

از فیلترینگ تلگرام - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - چندماهی می‌گذرد ولی بر اساس آمارهای منتشر شده هنوز این پیام‌رسان در بین کاربران ایرانی محبوب‌ترین است. حالا بعد از این مسدودسازی، برخی از نمایندگان مجلس به دنبال - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - ایجاد طرحی هستند که در آن ایجاد کانال یا گروه در پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی منوط به داشتن مجوز باشد و در صورت عدم داشتن این مجوز، با افراد خاطی به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

در طرحی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - که با عنوان ساماندهی بر پیام‌رسان‌های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - اجتماعی نوشته شده مفاد مختلفی نوشته شده که در بخش مجازات‌ها این مطلب آمده است: «ایجاد کانال یا گروه به اخذ مجوز است. بر این اساس، فعالیت موثردر پیام رسان های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - خارجی و ‌داخلی مانند ایجاد کانال و گروه ها بدون مجوز ممنوع - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - است.ایجاد یا اداره کانال ها وگرو هایی که با نقض غیرقانونی تدابیر ‌مسدودسازی صورت می گیرد مستوجب محکومیت حبس یا جزای نقدی درجه ۸ خواهد بود‎.‎»

بر اساس قوانین کشورمان جزای نقدی درجه 8 شامل حبس تا سه ماه، شلاق تا ده ضربه و پرداخت جزای نقدی تا ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال می‌شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان

در این طرح همچنین برای افرادی که بدون مجوز و یا نقص مسدودسازی ارائه خدمات نسبت به راه اندازی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - یک پیام‌رسان اقدام نمایند هم مجازات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - حبس شش ماه تا دو سال مقرر شده است. همچنین کسانی که از ماده 17 این طرح پیروی نکنند هم به انفصال از خدمت برای اولین بار و یا قطع همکاری دائم در صورت تکرار خطایشان خواهند بود. بند 17 این طرح به شرح زیر است:

«نسبتی از درآمد حاصل از فروش پهنای باند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - ترافیک ایجادشده توسط پیام‌رسان‌های داخلی که توسط ارائه‌کنندگان خدمات دسترسی به کاربران نهایی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - به فروش می‌رسد باید به پیام‌رسان ایجاد‌کننده این ترافیک پرداخت شود. میزان این نسبت و نحوه پرداخت این درآمد براساس آیین‌نامه‌ای خواهد بود که 3‌ماه پس از تصویب این قانون به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - شده و به تأیید هیأت نظارت خواهد رسید.»

در این طرح برای افرادی که فعالیت و مبادلات مالی و ارائه این نوع خدمات در پیام‌رسان‌های غیر مجاز را دارند نیز مجازاتی در نظر گرفته شده است؛ ضبط - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - اموال مبادله شده و پرداخت جزای نقدی معادل سه تا پنج برابر وجه مبادله شده بخشی از این مجازات اعلام شده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان

طرح مذکور را ۹۵ نماینده امضا کرده اند. غالب این نمایندگان اصولگرایان هستند اما نکته جالب حضور 22 نماینده از لیست امید است که در انتخابات سال گذشته توسط اصلاح‌طلبان معرفی و تبلیغ شد.

ناظران این طرح نیز این افراد و نهادهای دولتی و حکومتی مشخص شده‌اند:

  • رییس مرکز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - ملی فضای مجازی
  • معاون یا نمانده از وزارت ارتباطات
  • معاون یا نمانده از وزارت ارشاد
  • معاون یا نماینده از وزارت اطلاعات
  • معاون یا نماینده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - از دادستانی کل کشور
  • یک نماینده از کمیسیون فرهنگی مجلس
  • صدا و سیما
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سازمان تبلیغات اسلامی
  • سازمان پدافند غیرعامل
  • یک نماینده از مدیران پیام‌رسان‌های داخلی
  • نیروی انتظامی
  • نماینده حوزه علمیه

گرچه موضوع فوق فعلا در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - سطح یک طرح به مجلس ارائه شده اما باید دید که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - در صورت تصویب آن در مجلس، سرنوشت کانال‌ها و گروه‌هایی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کامیاران استان کردستان - که در پیام رسان‌ها در حال فعالیت هستند چه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone