🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40732.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

معرفی Lawnchair؛ لانچری سبک و قدرتمند برای طرفداران اندروید خالص

طرفدار اندروید خالص و رابط کاربری منحصر به فرد دیوایس های پیکسل هستید اما فعلا امکان خرید این پرچمداران گران قیمت را ندارید؟ هیچ اشکالی ندارد، چرا که لانچرهای شخص ثالث «تا حدی» می توانند ...

طرفدار اندروید خالص و رابط کاربری منحصر به فرد دیوایس های پیکسل هستید اما فعلا امکان خرید این پرچمداران گران قیمت را ندارید؟ هیچ اشکالی ندارد، چرا که لانچرهای شخص ثالث «تا حدی» می توانند تجربه کار با پیکسل های جدید گوگل را برایتان شبیه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سازی کنند.

نووا لانچر جزو قدرتمندترین این لانچرهاست که تا امروز میلیون ها نفر از سراسر دنیا را شیفته قابلیت های متنوعش کرده. اما در کنار این لانچر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مشهور، گاهی اوقات لانچرهای جدیدی هم به پلی استور پا می گذارند که می توانند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ارزش تجربه داشته باشند. Lawnchair که امروز معرفی می کنیم جزو همین لانچرها طبقه بندی می شود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

به جز وفاداری به طراحی پیکسل لانچر که شاید مهم ترین انگیزه شما برای دانلود این لانچر باشد، امکانات متنوع شخصی سازی، راحتی استفاده، حجم کم و سرعت بالا خصوصیاتی هستند که از Lawnchair یک لانچر ایده آل ساخته اند.

Lawnchair (که عنوانش یک شوخی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کلامی با واژه لانچر بوده) تلاش کرده که رابط کاربری پیکسل لانچر را در دیوایس های قدیمی تر شبیه سازی کند. باید بگوییم که نتیجه از بعضی جنبه ها، خصوصا تنظیمات شخصی سازی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حتی از خود پیکسل لانچر هم بهتر بوده است.

وفاداری به طراحی پیکسل لانچر می تواند مهم ترین انگیزه شما برای دانلود این لانچر باشد.

با نصب Lawnchair یک داک نیمه شفاف (که رنگ آن می تواند با تصویر پس زمینه هماهنگ شود) در پایین صفحه در اختیارتان قرار می گیرد تا به مهم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ترین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید. با بالا کشیدن این داک، منوی اپلیکیشن ها ظاهر می شود که امکان جستجوی سریع برنامه ها را هم در آن دارید.

درست مثل پیکسل لانچر که در آن دستیار هوشمند و جستجوگر بومی گوگل نقش برجسته ای دارند، Lawnchair هم این دو را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در مرکز توجهات کاربر قرار داده، به طوری که از منوی اصلی می توانید با فشردن لوگوی گوگل به جستجوی مستقیم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در وب پرداخته و با یک سوایپ ساده به راست، به Google Now و امکانات متعددش دسترسی داشته باشید.

Lawnchair از خصوصیات ویژه آخرین اندرویدهای موجود یعنی نوقا و اوریو هم پشتیبانی می کند، البته با این تفاوت که بر خلاف نووا یا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اکشن لانچر برای دسترسی به آن ها احتیاجی به پرداخت هزینه نیست.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

نوتیفیکیشن داتس و آیکن های تطابق پذیر (برای اندروید نوقا به بالا) جزو خصوصیات خوب این لانچر سبک و تازه وارد به حساب - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می آیند. هر چند امکانات شخصی سازی خوبی هم دارد تا بتوانید شکل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و شمایل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آن را به سلیقه تان نزدیک کنید.

Lawnchair از خصوصیات ویژه آخرین نسخه های اندروید هم پشتیبانی می کند

مورد اول، پشتیبانی از آیکن پک هاست. تمام پکیج های آیکن محبوب شما روی Lawnchair نصب می شوند و امکان کوچک و بزرگ کردن آن ها به طور دستی را هم دارید. همین موضوع برای داک پایین صفحه، ویجت ها و منوی کشویی اپلیکیشن هم صدق می کند و در تنظیمات اپ شاهد گزینه های متعددی برای شخصی سازی المان های رابط کاربری خواهید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بود.

ضمنا اگر علاقه مند به تم های تیره هستید، Lawnchair به غیر از تم پیش فرض خود که عمدتا از رنگ سفید تشکیل شده دو گزینه رنگی Dark و Black را هم در اختیارتان قرار می دهد که با انتخاب آن ها تمام المان های لانچر رنگ های تیره به خود می گیرند که احتمالا برای کار در شب این حالت را ترجیح بدهید.

در مجموع Lawnchair با امکانات شخصی سازی خوب، حجم کم و البته رایگان بودن می تواند گزینه خوبی برای جایگزینی با لانچر پیش فرض تان باشد. البته باید توجه داشته باشید که Lawnchair در حال حاضر آخرین مراحل تست آلفایش را پشت سر می گذارند.

این یعنی احتمال وجود باگ در آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دور از انتظار نیست. اما طبق تستی که انجام دادیم، به جز چند باگ کوچک در شخصی سازی (که خیلی آزار دهنده نیستند) تقریبا می توانید عملکرد خوب و روانی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را از این لانچر در دیوایس های مبتنی بر اندروید 5.0 به بالا شاهد باشید.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

Lawnchair Launcher

سازنده: deletescape قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone