🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39557.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کناره گیری گوپرو از صنعت تولید پهپاد

گوپرو چندی پیش اعلام کرد که به خاطر چالش های موجود برای سودزایی در بازار به شدت رقابتی تولید پهپاد از این صنعت کناره گیری می کند. شرکت مذکور که به خاطر تولید دوربین های ...

گوپرو چندی پیش اعلام کرد که به خاطر چالش های موجود برای سودزایی در بازار به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - شدت رقابتی تولید پهپاد از این صنعت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کناره گیری می کند.

شرکت مذکور که به خاطر تولید دوربین های ورزشی شهرت دارد این خبر را در جریان نشستی اعلام نمود که برای ارائه گزارش مالی اش ترتیب داده شده بود. گوپرو ضمن انتشار این خبر اعلام نمود که کارما آخرین پهپاد تولیدی آن خواهد بود.

کارمای ۷۹۹ دلاری در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی شد اما در ادامه مشخص شد که قیمت تعیین شده با امکاناتش برابری ندارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - خود محصول نیز ایرادات زیادی دارد. در ادامه نیز کلیه کارماهای فروخته شده به خاطر نقصی که باعث تخلیه شارژ پهپاد می شد به گوپرو عودت داده شدند و از آن زمان شاهد انتشار نقدهای منفی در نشریات پیرامون واحد پهپاد کمپانی مورد بحث بودیم. باید اشاره کنیم که این شکست هزینه ای معادل با ۳۷۳ میلیون دلار را بر گوپرو تحمیل کرد.

در همین راستا شرکت آمریکایی در نظر دارد که صدها نیروی کاری اش را اخراج کند و حتی حقوق پرداختی به نیکلاس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - وودمن مدیرعامل خود را نیز به یک میلیون دلار کاهش دهد.

خبر مربوط به اخراج نیروهای گوپرو نیز نخستین بار اواخر هفته گذشته منتشر شد و اگر این اتفاق رخ دهد چهارمین باری خواهد بود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - که گوپرو از سال ۲۰۱۶ میلادی اقدام به تعدیل نیرو می کند.

شمار نیروهای کاری گوپرو به کمتر از هزار نفر تقلیل می یابد

شرکت مورد بحث در جریان نشست امروز خود اعلام کرد که مجموع ۱۲۵۴ نفر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نیروی کاری اش در سراسر دنیا به کمتر از هزار نفر تقلیل می یابد. این تغییرات ساختاری احتمالا ده ها میلیون هزینه برای کمپانی مورد بحث در بر خواهد داشت. گوپرو اعلام کرده که درآمدهایش برای سه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ تقریبا برابر با ۳۴۰ میلیون دلار خواهد بود که کاهشی قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - ملاحظه را نسبت به بازه زمانی مشابه در  سال قبل نشان می دهد.

نیکلاس وودمن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - مدیرعامل این شرکت نیز در بیانیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اخیر خود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اعلام نمود که گوپرو مصمم است بار دیگر شرکت متبوعش را به روزهای اوج خود بازگرداند. به گفته وی نقشه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - راه سخت افزاری و نرم افزاری تازه گوپرو و البته کاهش هزینه های عملیاتی بار دیگر گوپرو را سودزا می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کند و احتمالا شاهد رشد درآمدهایش در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone