🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39558.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از لپ تاپ گیمینگ ROG Strix SKT T1 Hero Edition رونمایی کرد

ایسوس برای ساخت جدیدترین لپ تاپ گیمینگ سری ROG Strix خود با SKT T1، یکی از بزرگترین تیم های ورزش های الکترونیکی همکاری کرده و ثمره این همکاری را امروز در نمایشگاه CES به معرض ...

ایسوس برای ساخت جدیدترین لپ تاپ گیمینگ سری ROG Strix خود با SKT T1، یکی از بزرگترین تیم های ورزش های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - الکترونیکی همکاری کرده و ثمره این همکاری را امروز در نمایشگاه CES به معرض نمایش گذاشته است.

لپ تاپ ROG Strix SKT T1 Hero Edition برای بازی های سبک محبوب MOBA مثل Leauge of Legends طراحی شده و از یک پردازنده Core i7 اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - به عنوان قلب تپنده و کارت گرافیکی GeForce GTX 1060 قدرتمند انویدیا برای پردازش و رندر بازی ها بهره می برد.

نمایشگر عریض و با کیفیت این لپ تاپ صد در صد وسعت رنگ sRGB را پوشش می دهد و قرار است که در سه ماهه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - نخست سال ۲۰۱۸ با قیمتی در حدود ۱۷۰۰ دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - روانه بازار شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان
رایانه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - گیمینگ دسکتاپ ROG Strix GL12

بد نیست بدانید که تیم SKT T1 یکی از موفق ترین تیم های ورزش های الکترونیک در دنیاست که تا کنون از هفت دوره مسابقات جهانی League of Legends توانسته که در سه دوره عنوان قهرمانی را کسب کند.

گفتنی است که لی سانگ-هیوک، که بیشتر با نام Faker در میان گیمرها شناخته می شود هم در این تیم حضور دارد که به ادعای بسیاری ماهرترین بازیکن League of Legends دنیاست و در مراسم The Game Awards امسال از او به عنوان بهترین بازیکن ورزش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - های الکترونیکی تقدیر شد.

ROG Strix SKT T1 Hero Edition در کنار لوگوی ROG، لوگوی تیم SKT T1 را هم روی بدنه خود دارد ضمن این که امضای Faker را هم می توانید در گوشه پایین و سمت راست کیبورد (جایی که کف دست تان را برای استراحت روی آن می گذارید) مشاهده نمایید.

همچنین با خرید این لپ تاپ، یک تی شرت و ماوس پد به همراه پوسترهایی از Faker و دیگر اعضای تیم SKT T1 هم به شما اعطا می شود. اما به غیر از لپ تاپ های گیمینگ، ایسوس رایانه های دسکتاپ سری ROG را هم با خصوصیاتی جدید به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - روز رسانی کرده است.

عضو - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - جدید خانواده رایانه های گیمینگ دسکتاپ ایسوس ROG Strix GL12 نام دارد که همراه با یک پردازنده نسل هشتم اور کلاک شده اینتل، حافظه SSD، افکت های رنگی قابل شخصی سازی Aura Sync روی پنل جلویی و کارت گرافیکی GeForce GTX 1080 در ماه آوریل روانه بازار می شود.

ایسوس هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - این رایانه گیمینگ دسکتاپ را اعلام نکرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کامیاران استان کردستان - انتشار جزئیات بیشتر را به آینده موکول کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone