🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39562.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اولین اتومبیل های مجهز به سیستم خودران اینتل سال ۲۰۱۸ به خیابان می آیند

بیشتر از یکسال از خرید MobilEye توسط اینتل می گذرد و حالا بالاخره به نظر می رسد که باید خودمان را در سال جاری میلادی، برای مشاهده اولین اتومبیل های خودران مجهز به سیستم موسوم ...

بیشتر از یکسال از خرید MobilEye توسط اینتل می گذرد و حالا بالاخره به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - می رسد که باید خودمان را در سال جاری میلادی، برای مشاهده اولین اتومبیل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - های خودران مجهز به سیستم موسوم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - به REM یا Road - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - Experiment Management آماده کنیم. اینتل برای این منظور، با ۱۱ تولید کننده وارد همکاری شده تا فناوری +Level 2 را در محصولات سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خود مورد استفاده قرار دهند. این فناوری که به دست MobilEye توسعه یافته و حالا مالکیت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - آن در اختیار اینتل قرار دارد، امکان کنترل خودکار برخی از عملکردهای ابتدایی اتومبیل مثل گاز، ترمز و فرمان را به شکل هوشمند به خودروها اضافه می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - کند. البته پروژه REM اینتل قرار است در نهایت امکان کنترل تمام عملکردهای یک اتومبیل را به شکل کامل فراهم کند، اما برای محقق شدن این هدف باید مدت بیشتری منتظر بمانیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان

جالب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - است بدانید اینتل و MobilEye تاکنون چیپست EyeQ4 را روی ۲ میلیون خودروی ساخت بی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - ام و، فولکس واگن، نیسان و غیره نصب کرده اند. این چیپ با حسگرهای خود حین حرکت خودرو نقشه هایی با کیفیت بالا و به روز از اطراف تهیه می کند. به روز بودن نقشه ها در حدی است - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - که حتی رخ دادن تصادفات را هم به شکل لحظه ای اشتراک گذاری می کند و در نهایت قرار است این سیستم برای ناوبری خودکار در پلتفرم REM مورد استفاده قرار گیرد. ناگفته نماند که اینتل اخیراً همکاری خود را با SAIC هم آغاز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - کرده، شرکتی که بزرگترین خودروساز چین و شریک تجاری فولکس واگن در این کشور به حساب می آید، در نتیجه انتظار می رود به زودی شاهد دو چندان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - فعالیت اینتل در صنعت خودروسازی جهان باشیم.

- تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone