🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39561.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دوربین Nano S با قابلیت فیلمبرداری 360 درجه 4K رونمایی شد

شرکت Insta360 امروز و در جریان نمایشگاه CES 2018 از نسخه ارتقاء یافته دوربین 360 درجه ای Nano که قابلیت اتصال به آیفون را دارد، رونمایی به عمل آورد. دوربین جدید که Nano S نام ...

شرکت Insta360 امروز و در جریان نمایشگاه CES 2018 از نسخه ارتقاء یافته دوربین 360 درجه ای Nano که قابلیت اتصال به آیفون را دارد، رونمایی به عمل آورد. دوربین جدید که Nano S نام گرفته همانند دوربین قبلی دارای یک لنز 20 مگاپیکسلی است، اما با این تغییر که حالا می تواند فیلمبرداری را با کیفیت 4K انجام بدهد.

دوربین جدید Nano S از لحاظ فرم ظاهری تغییر زیادی نسبت به مدل قبلی نداشته و همچنان از طریق پورت لایتنینگ به آیفون متصل می شود. بعد از این که تصویری را با آن ضبط کردید، می توانید به لطف اپلیکیشن مخصوص دوربین به ویرایش آن پرداخته و با دیگران به اشتراک بگذارید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اینستا 360 امکان لایو استریم ویدیوهای 360 درجه در یوتوب، فیسبوک و توییتر (از طریق اپ پریسکوپ) را هم در اختیارتان قرار داده، ضمن این که برای سرویس هایی مثل اسنپ چت، واتس اپ و اینستاگرام که از این خصوصیت پشتیبانی نمی کنند امکانی فراهم کرده که بتوانید ویدیوها و عکس ها را مستقیما از دوربین به فرمتی قابل اشتراک گذاری در این شبکه های اجتماعی تبدل کنید.

Nano S می تواند آیفون شما را به یک Viewfinder (نمایاب) 360 درجه تبدیل کند که برای این کار، با ژیروسکوپ موبایل همگام سازی می شود. البته خود دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به یک ژیروسکوپ داخلی هم مجهز است تا همیشه به سنسور آیفون وابسته نباشد.

این دوربین پیشرفته به کاربران اجازه می دهد که بهترین بخش های ویدیوی 360 درجه خود را پس از ضبط مجددا انتخاب کرده و در یک فریم مستطیلی استاندارد با دیگران به اشتراک بگذارند.

همچنین خریداران این دوربین می توانند به ویدیو چت 360 درجه ای پرداخته و به لطف قابلیت MultiView  در یک استریم زنده، دو زاویه از یک منظره را برای مخاطبین خود به نمایش درآورند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

نکته خوب دیگر این که امکان برقراری تماس - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - های 360 درجه هم وجود دارد، حتی در شرایطی که طرف مقابل دوربین Nano S نداشته باشد. برای برقراری این گونه مکالمات کافی لینکی در اپلیکیشن Nano S بسازید و آن را به طرف مقابل ارسال کنید تا قادر به تماشای تصاویر ارسالی شما باشد.

دوربین Nano S را می توانید همین حالا در دو رنگ سیاه و نقره ای و با قیمت 239 دلار (بسیار ارزان تر از دوربین فیوژن 699 دلاری گو پرو) از فروشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اینستا 360 خریداری نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرخ ناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
عرض میکنم، بنده نیز از خدمات شرکت الو در تعمیر اجاق گاز و فر بوش HSG736257I در منطقه بلوار صاحب الزمان شهر اهر استفاده کرده بودم. متاسفانه، برخی از قطعات جایگزین ارائه شده توسط متخصصین شرکت، کیفیت لازم را نداشتند و باعث ایجاد مشکلاتی در دستگاه شده بودند. بنده امیدوارم که شرکت الو واکنشی مثبت نسبت به این مسئله نشان دهد و تلاش کند تا همیشه به اعتماد و رضایت مشتریان خود پایبند باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone