🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11540.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر احتمالی آیفون ۱۳ پرو با رنگ جدید

اپل احتمالا ماه آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند، با این حال تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره آن‌ها بوده‌ایم. حالا تصاویری منتشر شده که ظاهرا آیفون ۱۳ پرو را با ...

اپل احتمالا ماه آینده از گوشی‌های سری - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند، با این حال تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره آن‌ها بوده‌ایم. حالا تصاویری منتشر شده که ظاهرا آیفون - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - ۱۳ پرو را با رنگ جدیدی به نمایش می‌گذارند.

این تصاویر - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - از سوی یک حساب توییتری به نام «Majin Bu» منتشر شده - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - که پنل پشتی یک آیفون را به نمایش می‌گذارد. پس از انتشار این تصاویر، یکی از منابع حوزه فناوری این احتمال را مطرح کرده که آن‌ها احتمالا مربوط به آیفون ۱۳ پرو هستند.

طبق این تصاویر، با رنگ زرگلد تیره یا - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - نوعی - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - رنگ بنفش روبه‌رو هستیم. در حالی که برخی افراد نسبت به صحت این تصاویر شک دارند و آن را آیفون ‍۱۲ پرو یا پرو مکس می‌دانند، ماژول دوربین اصلی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان

اگرچه همچنان با دوربین اصلی سه‌گانه روبه‌رو هستیم، اما طبق گزارش‌ها ماژول دوربین در نسل بعدی آیفون‌ها بزرگتر می‌شود. در تصاویر جدید هم ماژول دوربین ابعاد بزرگی دارد، به گونه‌ای که بیش از نیمی از عرض دستگاه - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - را اشغال - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - کرده و تقریبا تا وسط لوگوی اپل کشیده شده است.

تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان

طبق شایعات گذشته، اپل ابعاد ماژول دوربین آیفون‌های آینده‌اش را بطور چشمگیری افزایش می‌دهد. حتی چندین هفته پیش تصاویری از قاب آیفون ۱۳ پرو منتشر شد که اختلاف ابعاد ماژول دوربین آن را با نسل گذشته‌اش به - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - نمایش می‌گذاشت. همچنین برخی گزارش‌ها به عرضه نسل بعدی آیفون‌ها با یک رنگ جدید اشاره می‌کنند.

با توجه به این موارد، شاید تصاویر اخیر - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - واقعی باشند، البته این - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - احتمال هم وجود دارد که با نمونه اولیه یک آیفون روبه‌رو باشیم.

احتمالا کوپرتینویی‌ها در پاییز پیش رو محصولات زیادی را روانه بازار خواهند کرد که یکی از آن‌ها، سری آیفون ۱۳ خواهد بود، البته انتظار داریم این محصولات اواخر شهریور ماه معرفی شوند. از محصولاتی که احتمالا خریداران در پاییز به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند می‌توان به اپل واچ سری ۷، نسل سوم ایرپاد، آیپد ۹ و آیپد مینی ۶ به همراه نسل جدید مک‌بوک پرو - تعمیرات جارو برقی در شهر کامیاران استان کردستان - اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone