🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33333.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هواوی Y9 با دوربین‌های دوگانه معرفی شد

کمپانی هواوی امروز میان رده جدیدی از سری Y را معرفی کرده که دوربین های دوگانه و چیپست قدرتمند از ویژگی های بارز آن هستند. این موبایل جدید در نگاه اول شباهت زیادی به پی ...

کمپانی هواوی امروز میان رده جدیدی از سری Y را معرفی کرده که دوربین های دوگانه و چیپست قدرتمند از ویژگی های بارز آن هستند.

این موبایل جدید در نگاه اول شباهت زیادی به پی ۲۰ لایت دارد و بریدگی باریک بالای نمایشگر با چینش مشابه سنسورها، دکمه‌های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - پاور و کم و زیاد کردن صدا در قسمت راست و بدنه پشتی شیشه‌ای از ویژگی‌های مشخص این موبایل هستند.

مشخصات فنی Y9 شامل نمایشگر ۶.۵ اینچ FullView با رزولوشن 1080x2340 پیکسل، چیپست هشت هسته‌ای کایرین ۷۱۰ و ۴ یا ۶ گیگابایت رم است. نسخه ۴ گیگابایتی این موبایل با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ۶ گیگابایتی آن همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. چیپست هشت هسته ای کایرین ۷۱۰ بر پایه معماری ۱۲ نانومتری ساخته شده و میزبان چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A73 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - و چهار هسته ۱.۷ گیگاهرتزی از نوع - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - Cortex-A53 است.

هواوی Y9 در بخش تصویربرداری نیز حرف هایی برای گفتن دارد. دوربین اصلی دوگانه این موبایل میزبان سنسورهای ۱۶ و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - ۲ مگاپیکسلی بوده و در پنل جلویی نیز دوربین سلفی مجهز به حسگرهای ۱۳ و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - ۲ مگاپیکسلی به چشم می خورد هدف کمپانی سازنده از تعبیه سنسور ثانویه ۲ مگپیکسلی جمع - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - آوری داده های لازم برای تصویربرداری پرتره و افکت بوکه بوده و ظاهرا فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در این دوربین ها گنجانده شده اند.

در پنل پشتی این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت به چشم می خورد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - که به گفته هواوی به لطف نسل چهارم فناوری تایید هویت، تنها در ۰.۳ ثانیه قفل صفحه را باز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - می کند.

از قابلیت های دیگر می توان به اندروید اوریو ۸.۱ با واسط کاربری EMUI 8.2، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - پشتیبانی از مموری کارت و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سقز استان کردستان - ساعتی اشاره کرد که انتظار می رود به راحتی شارژ کافی را برای یک روز استفاده تامین کند.

قیمت هواوی Y9 و زمان عرضه آن در حال حاضر مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone