🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11542.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ برنامه‌هایی را برای ایجاد ۵۰ هزار شغل جدید در هند دنبال می‌کند

سامسونگ به منظور اجرای بخشی از طرح آموزش خدمات دیجیتال و آفلاین (DOST)، به عنوان بزرگترین برنامه آموزش مهارت در بخش الکترونیک، ۵۰ هزار شغل جدید در هند ایجاد می‌کند. سامسونگ هند طرح جدیدی را ...

سامسونگ به منظور اجرای بخشی از طرح آموزش خدمات دیجیتال و آفلاین (DOST)، به عنوان بزرگترین برنامه آموزش مهارت در بخش الکترونیک، ۵۰ هزار شغل جدید در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - هند ایجاد می‌کند.

سامسونگ هند طرح جدیدی را آغاز کرده است که به ایجاد اشتغال در بازار این کشور کمک کند. این طرح DOST (آموزش خدمات دیجیتال و آفلاین) نامیده می‌شود و سامسونگ ادعا می‌کند که در طول یک سال حداکثر ۵۰ هزار شغل جدید ایجاد خواهد کرد. تقریبا هر کسی که HSC (معادل دبیرستان در هند) را گذرانده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - باشد می‌تواند عضوی از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - برنامه DOST سامسونگ شود.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان

هنوز درباره - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - معیارهای دقیق واجد شرایط بودن افراد هیچ صحبتی نشده است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری مشخص شود. به نظر می‌رسد بسیاری از مردم هند هم اکنون در این برنامه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - ثبت نام کرده‌اند.

این کلاس‌ها شامل بیش - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - از ۲۰۰ ساعت کلاس آنلاین و آموزش حین کار می‌شود که کارکنان را به صورت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - واقعی آماده می‌کند. سامسونگ با مرکز توسعه مهارت‌های ملی (NDSC) همکاری کرده است و از زیرساخت‌های بیش از ۱۲۰ مرکز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - در سراسر کشور برای تجربه عملی مستقیم آموزش - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - استفاده خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان

در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - این طرح، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - سامسونگ تمام مهارت‌های اساسی مورد نیاز برای کار در فروشگاه‌های خرده فروشی مانند تعامل با - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - مشتری، مدیریت حساب خرید و فروش، رسیدگی به سوالات مشتری، نمایش محصول - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

طرح DOST - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر رودبار استان گیلان - به فروشگاه‌های خرده فروشی آفلاین سامسونگ در هند کمک می‌کند و به غول فناوری کره‌ای اجازه می‌دهد تا فروشگاه‌های بیشتری افتتاح کند. با وجود در دسترس بودن گسترده گوشی‌های 4G و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های فیزیکی تعداد قابل توجهی از فروش بازار هند را به خود اختصاص داده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone