🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31883.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

شش اپلیکیشن کمتر شناخته شده ادوبی که ارزش تجربه را دارند

ادوبی با مجموعه نرم‌افزارهای بی‌نظیرش تقریبا هر چه برای شکوفا شدن ایده‌هایتان لازم دارید را به شما ارائه می‌دهد. فتوشاپ و ایلاستریتر مشهورترین نرم‌افزارهای این شرکت آمریکایی هستند که میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا از ...

ادوبی با مجموعه نرم‌افزارهای بی‌نظیرش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تقریبا هر چه برای شکوفا شدن ایده‌هایتان لازم دارید را به شما ارائه می‌دهد. فتوشاپ و ایلاستریتر مشهورترین نرم‌افزارهای این شرکت آمریکایی هستند که میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا از این دو برای اهداف تصویرسازی و گرافیکی خود استفاده می‌کنند.

اما هنر ادوبی، فقط به ساخت این دو محصول ختم نمی‌شود. همین حالا که در فروشگاه‌های اپلیکیشن بگردید، نرم‌افزارهای جالب دیگری هم از این شرکت پیدا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌کنید که هر کدام روی برطرف کردن نیاز خاصی دست گذاشته‌اند؛ محصولاتی که ممکن است خیلی با آن‌ها آشنا نباشید.

در این مقاله جعبه ابزار، سعی داریم تعدادی از این نرم‌افزارهای کمتر شناخته شده ادوبی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را به شما معرفی کرده و کاربردهایشان را مرور کنیم. بنابراین اگر جزو علاقه‌مندان به ادوبی هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

Adobe Scan

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

به عنوان یک پی دی اف اسکنر، ادوبی اسکن کارش را عالی انجام می‌دهد. به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - لطف این اپلیکیشن می‌توانید طیف وسیعی از اسناد (شامل کارت ویزیت و نوشته‌های روی تخته وایت‌برد) را اسکن کرده و به فایل‌های آماده کامپیوتری مثل پی دی اف تبدیل کنید.

تمام کاری که لازم است با ادوبی اسکن انجام دهید، نشانه گرفتن دوربین به سمت سند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مد نظرتان است. کافیست عکسی از آن بگیرید تا اپلیکیشن به سرعت کار اسکن را آغاز کرده و نتیجه را در قالب عکس یا فایل پی دی اف تحویل‌تان بدهد. پس از اسکن هم می‌توانید انواع و اقسام فیلتر را به خروجی اضافه کرده یا کادر آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را برش بزنید.

از دیگر امکانات ادوبی اسکن، امکان چسباندن چندین فایل به هم برای ساخت یک فایل پی دی اف واحد است. همچنین پیش از اتمام کار قادرید امضای الکترونیکی‌تان را هم زیر اسناد بزنید. ادوبی اسکن از تکنولوژی OCR هم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با گرفتن عکس از اسناد (مثلا کارت ویزیت) اطلاعات آن را وارد دفترچه تلفن گوشی خود کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Adobe Scan

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82.1 مگابایت زبان:

Adobe Spark Post

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

ادوبی اسپارک پست برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند برای اهداف تجاری، بدون نیاز به شرکت در دوره‌های آموزشی کار طراحی انجام بدهند. اسپارک پست شامل تعداد زیادی تصویر و آیتم آماده است که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی بنر و پوستر و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طراحی کمپین‌های تبلیغاتی بهره بگیرید.

همچنین امکان ویرایش و شخصی‌سازی هر کدام از این آیتم‌ها و قالب‌های آماده را هم خواهید داشت. یکی دیگر از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن، امکان ساخت قالب‌ است که همه اجزای آن، از پس‌زمینه گرفته تا نسبت تصویر و لایه‌ها و ... را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌توانید - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به دلخواه خودتان تغییر دهید. همچنین امکان اضافه کردن انیمیشن به نوشته‌ها و ساخت ویدیوی متحرک از آن‌ها هم در اسپارک پست وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Adobe Spark Post

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 173 / 31 مگابایت زبان:

Adobe Capture CC

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

جالب است بدانید که ادوبی یک اپلیکیشن اختصاصی برای عکاسی با موبایل هم دارد. کپچر CC افراد حرفه‌ای را هدف قرار داده؛ کسانی که می‌خواهند عکس‌هایشان یک سر و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گردن از عکس‌های دیگران بالاتر باشد.

کپچر CC به شما اجازه می‌دهد که از دنیای اطراف، المان‌های بصری بسازید. بدین صورت که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کافیست از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چیزهای اطراف عکس بگیرید تا قادر به استخراج الگو و رنگ از آن‌ها باشید. به عنوان مثال، اگر هنگام طبیعت‌گردی رنگ گلی وحشی نظرتان را به خود جلب کرد، کافیست دوربین کپچر CC را به سمت آن بگیرید تا آن رنگ به شکل دیجیتالی برایتان تولید شود.

مثل بسیاری از محصولات ادوبی، داشتن حساب Creative Cloud یکی از ضروریات استفاده از اپلیکیشن کپچر CC به شمار می‌رود.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Adobe Capture CC

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 152 مگابایت زبان:

Adobe Premiere Clip

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

ویرایشگر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ویدیوی ادوبی روی موبایل، یکی از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این شرکت به شمار می‌آید. پریمیر کلیپ به شما اجازه می‌دهد که به دو شیوه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از تصاویر گالری خود ویدیو بسازید.

شیوه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اول ساخت اتوماتیک ویدیوست و شیوه دوم، حالت آزاد یا Freeform. حالت اتوماتیک، به لطف هوش مصنوعی بهترین لحظات ویدیوی شما را تشخیص داده و به صورت خودکار از ترکیب آن‌ها کنار یکدیگر ویدیو می‌سازد.

اما اگر می‌خواهید کاملا روی چیزی که می‌سازید، مسلط باشید بهتر است حالا Freeform - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را انتخاب کنید. در این حالت امکانات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بسیار بیشتری برای ساخت و ویرایش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کلیپ در اختیار خواهید داشت. برای آشنایی هر چه بیشتر با پریمیر کلیپ توصیه می‌کنیم مقاله آموزشی دیجیاتو را از دست ندهید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Adobe Premiere Clip

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 120 / 59 مگابایت زبان:

Adobe Photoshop Mix

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

همانطور که از اسمش بر می‌آید، فتوشاپ میکس شاخه‌ای از فتوشاپ اصلیست که ابزار گسترده و متنوعی برای میکس کردن تصاویر در اختیارتان قرار می‌دهد که باعث - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌شود در نوع خودش محصول یکتایی باشد؛ اپلیکیشنی که به طور اختصاصی برای ترکیب و ممزوج کردن المان‌های تصویری طراحی شده.

به لطف فتوشاپ میکس، می‌توانید بخش‌هایی از تصاویر خوبتان را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برش زده و به یک قاب جدید و استثنائی منتقل کنید. همچنین دریایی از فیلتر و افکت در اختیار شماست تا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استفاده از آن‌ها به عکس‌هایتان زینت ببخشید.

و مهم‌تر از همه، فتوشاپ میکس درست مثل اپلیکیشن مادری‌اش از ساختار لایه‌ای پیروی می‌کند. بنابراین می‌توانید بیش از دو فایل را با هم ترکیب کنید و از این طریق، نتایج شگفت‌آوری بدست آورید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Adobe Photoshop Mix

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 220 مگابایت زبان:

Adobe Photoshop Fix

 

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

به عنوان یکی دیگر از اسپین‌‌‌آف‌های فتوشاپ، فتوشاپ فیکس برای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ارتقای تصاویر، خصوصا تصاویر پرتره طراحی شده. همانطور که از عنوانش پیداست، با فتوشاپ فیکس می‌توانید ایرادات کوچک و بزرگ تصاویر را اصلاح کنید.

کارهایی از قبیل برداشتن نویز، لک - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و پیس چهره افراد، یا تکرار یک قسمت از عکس روی یک قسمت دیگر از جمله کارهایی است که می‌توانید با فتوشاپ فیکس انجام بدهید. بد نیست - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بدانید که در این اپلیکیشن، امکان تغییر نورپردازی و سایه‌پردازی هم وجود دارد و به ساده‌ترین شکل ممکن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - انجام می‌شود.

برطرف کردن قرمزی چشم‌ها و تغییر شکل اجزای چهره هم از دیگر امکاناتیست که فتوشاپ فیکس در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Adobe Photoshop Fix

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 173 / 38 - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone