🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14679.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۲ تغییراتی را در بخش نوتیفیکیشن‌ها تجربه خواهد کرد

هر نسخه جدید اندروید تغییراتی، هرچند کوچک و جزئی، در بخش نوتیفیکیشن‌ها به وجود می‌آورد. اندروید ۱۲ هم از این قاعده مستثنی نیست و آپدیت سوم پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان تغییراتی را در کارت‌های نمایش نوتیفیکیشن‌ها اعمال ...

هر نسخه جدید اندروید تغییراتی، هرچند کوچک و جزئی، در بخش نوتیفیکیشن‌ها به وجود می‌آورد. اندروید ۱۲ هم از این قاعده مستثنی نیست و آپدیت سوم پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان تغییراتی را در کارت‌های نمایش نوتیفیکیشن‌ها اعمال کرده است.

تغییر ظاهری کارت‌های نوتیفیکیشن در اندروید ۱۲ خیلی قابل توجه نیست و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - صرف‌نظر از حذف فضاها، صرفا جایگاه شمارنده نوتیفیکیشن‌ها را تغییر می‌دهد. در اندروید ۱۱ این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - شمارنده در پایین راست کارت‌ها دیده می‌شد، اما اندروید بعدی آن را به بالا و سمت راست منتقل کرده تا در کنار فلش مربوطه باشد و منطقی‌تر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - به نظر برسد. این فلش کمک می‌کند تا کارت نوتیفیکیشن را بسط دهید و اعلان‌ها را به‌صورت جداگانه ببینید. افزون بر این، رنگ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - زمینه‌ این شمارنده حالا هماهنگی جذابی با شمای رنگی آیکون برنامه‌ها دارد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان
چپ: اندروید ۱۱ / راست: پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲

این تغییر نه تنها به خوانش بهتر اطلاعات کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - فضای بیشتری برای نمایش متن روی کارت‌ها وجود داشته باشد. با این حال، از آن‌جایی که تغییر مذکور در نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - رویت شده، شرایط ممکن است در آینده تغییر کند و در نسخه نهایی اندروید ۱۲ با چنین شکل و شمایلی روبرو نباشیم.

چند روز پیش به شما گفتیم که اندروید ۱۲ احتمالا از قابلیتی برای حذف فایل‌های موقتی اپلیکیشن‌های بلااستفاده بهره‌مند خواهد شد. بدان معنا که اگر چند ماه از یک اپلیکیشن استفاده نکنید، مجوز این اپ‌ها لغو - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - می‌شود، نوتیفیکیشن‌هایشان نمایش داده نمی‌شود و فایل‌های موقتی آن‌ها هم از روی دستگاه پاک می‌شوند.

همچنین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - گوگل در پی آن است که قابلیتی شبیه سطل زباله را به اندروید ۱۲ اضافه کند. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا با دسترسی به صفحه‌ای موسوم به Trash، بتوانند مشاهده کنند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - که چه میزان از فضای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - داخلی دستگاهشان توسط فایل‌های حذفی اشغال شده و با آزادسازی آن‌ها چقدر فضا به دست می‌آورند. قابلیت سطل زباله احتمالا از طریق اپ‌های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر تالش استان گیلان - مدیریت فایل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone