🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31233.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

۵۶۰ هزار کاربر گوگل‌پلی قربانی یک توسعه‌دهنده شدند

یک توسعه‌دهنده با ارائه ۱۳ اپلیکیشن جعلی در گوگل پلی موفق به فریب بیش از نیم میلیون نفر از کاربران اندروید شده است. «لوکاس استفانکو» محقق موسسه امنیتی ESET اخیرا چندین اپلیکیشن مخرب را در ...

یک توسعه‌دهنده با ارائه ۱۳ اپلیکیشن جعلی در گوگل پلی موفق به فریب بیش از نیم میلیون نفر از کاربران - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - اندروید شده است.

«لوکاس استفانکو» محقق موسسه امنیتی ESET اخیرا چندین اپلیکیشن مخرب را در گوگل پلی شناسایی کرده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - که رفتاری مشابه داشته و به توسعه دهنده ای به نام Luis O Pinto تعلق دارند.

اپ های مذکور  تحت پوشش گیم رانندگی ارائه شده اند اما به محض نصب، آیکون خود را از منو پاک کرده و شروع به دانلود برنامه دیگری می کنند. هدف از نصب اپلیکیشن دوم نمایش تبلیغات ناخواسته به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - کاربر حین بازگشایی قفل صفحه است. تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران

اگرچه دانلود برنامه دوم به صورت پنهانی صورت می گیرد اما نصب آن نیازمند رضایت کاربر است و اینجاست که مخفی شدن آیکون اپ اول - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - نقش خود را ایفا می کند. با پنهان شدن این آیکون بسیاری از کاربران تصور می کنند که فرایند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - نصب ناموفق بوده و پیام نصب دوم هم برای بازی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - رانندگی است.

نام بسته دانلود دوم Game Center است که اجازه دسترسی کامل به شبکه و مشاهده همه کانکشن ها را در خواست می کند. این اپ هم بلافاصله پنهان شده و شروع به نمایش تبلیغات می کند. در بررسی های صورت گرفته تنها چهار آنتی ویروس موفق به شناسایی Game Center شده اند.

این ۱۳ اپ مخرب در واقع - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - پوسته هایی توخالی بوده اند که برای سودجویی توسعه دهنده به گوگل پلی رخنه کرده بودند. بسیاری از کاربران اندروید با مشکوک شدن به رفتار اپ های مورد بحث کامنت هایی را در مورد احتمال بدافزار بودن آنها ثبت کرده بودند.

با این حال کاربران دیگر بدون توجه به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - این نظرات - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - اقدام به نصب می کردند که در نهایت به فریب خوردن ۵۶۰ هزار نفر منجر شده است. گوگل به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر امیرکلا استان مازندران - دنبال اطلاع از ماهیت واقعی اپ های مذکور آنها را از گوگل پلی حذف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone