🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31231.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تغییر مسیر در ماکسیم؛‌ آغاز همکاری با آژانس‌ها

چندی پیش شرکت تاکسیرانی ماکسیم خبر داده بود که قصد دارد با تاکسی سرویس های شهرها همکاری پایاپایی داشته باشد و ناوگان حمل و نقل هوشمند خود را با این کسب‌وکارهای سنتی پیوند بزند. این ...

چندی پیش شرکت تاکسیرانی ماکسیم خبر داده بود که قصد دارد با تاکسی سرویس های شهرها همکاری پایاپایی داشته باشد و ناوگان حمل و نقل هوشمند خود را با این کسب‌وکارهای سنتی پیوند بزند. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این طرح به تازگی آغاز - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شده و اکنون در شهرهایی چون تهران، مشهد، خرم آباد، بابلسر و اهواز و دیگر شهرها در حال اجراست.

«آرش سلطانی»، مدیر اعطای نمایندگی ماکسیم در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که آنها قصد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - داشتند تا متولیان - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اصلی حمل و نقل در کشور از گردونه خارج نشوند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و کماکان در بین بازیگران اصلی باقی بمانند. او اشاره می‌کند که ساز و کار سرویس‌های حمل و نقل سنتی در ایران با بقیه کشورها متفاوت است و به همین دلیل ماکسیم با وجود اینکه در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چندین کشور فعالیت دارد ولی این برای اولین بار است که در یک کشور با آژانس‌ها - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و تاکسی سرویس‌ها به همکاری مبادرت ورزیده است. او به قابلیت‌های این همکاری اشاره دارد و می‌گوید که نرخ سفرها در این حالت توسط خود صاحبان تاکسی سرویس‌ها مشخص خواهد شد:

«همکاری با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آژانس‌ها در قالب یک اپلیکیشن مزایده صورت می‌گیرد که Taxsee نام دارد و هم‌اکنون در استورهای اندرویدی و سایت برای دانلود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - موجود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است. این اپلیکیشن برای ماکسیم است و در اختیار آژانس‌ها قرار می‌گیرد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تا با کمک آن یک پلتفرم هوشمند و آنلاین داشته باشند و قیمت‌های سفرها را نیز خودشان تعیین کنند.»

وی تاکید دارد که با توجه به تاریخچه همکاری برخی تاکسی‌های اینترنتی با آژانس‌ها، این فعالان - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سنتی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کمی برای همکاری جدید تردید داشتند ولی وجود قرارداد رسمی و توضیحات شفاف باعث شده که ماکسیم بتواند این همکاری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را آغاز کند:

«حتی با چند شرکت تاکسیرانی خصوصی در کلانشهر تهران (تاکسی‌های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سبز) هم به صحبت نشستیم و فعلا یک سری مشکلات برای همکاری وجود دارد ولی امیدواریم در آینده بتوانیم همکاری خوبی با این سامانه‌ها هم داشته باشیم.»

مدیر اعطای نمایندگی ماکسیم اذعان دارد که صاحبان تاکسی‌های سرویس می‌توانند در صورت تمایل وارد سامانه ماکسیم هم بشوند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و ناوگانشان در این سامانه نیز فعالیت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کنند اما در این‌صورت با قیمت‌های سرویس ماکسیم کار خواهند کرد: «البته بازهم در این حالت سرویس ما درصد بسیار اندکی را برای هر سفر دریافت می‌کند تا این افراد سود همیشگی خود را داشته باشند.»

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل
سامانه همکاری ماکسیم با آژانس‌ها کماکان - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از سرویس‌هایی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مثل 1611 (بخش تلفنی) - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این مجموعه پشتیبانی می‌شود

سلطانی باور دارد که سیستم همکاری جدید آنها با تاکسی سرویس‌ها یک سرویس برد-برد محسوب می‌شود و فعالان سنتی حمل و نقل می‌توانند با آن وارد تجربه فضای کسب‌وکارهای آنلاین شده و کارکرد کارشان را بالاتر ببرند:

«قراردادی که با این افراد منعقد می‌شود کاملا شفاف و مدت‌دار است و ما به قصد همکاری طولانی مدت و چندین ساله وارد این بازار شده‌ایم. ماکسیم نمی‌خواهد در آینده این قراردادها را لغو یا تغییر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دهد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر افشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میشه بگید تعمیرگاه شما آیا اطراف کوی شهرداری مشکین شهر هم تعمیرات جارو برقی کنوود vc2779A داره
پاسخ: بله در کوی شهرداری شهر مشکین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone