🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31227.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آسیب پذیری دیگری در فیسبوک با امکان فاش کردن اطلاعات کاربران و دوستان آنها

شرکت امنیتی ایمپِروا به تازگی از یک آسیب پذیری فیسبوک خبر داده که امکان فاش شدن اطلاعات کاربران را فراهم می کند. این باگ به وبسایت ها امکان استخراج اطلاعات کاربران فیسبوک و دوستان آنها ...

شرکت امنیتی ایمپِروا به تازگی از یک آسیب پذیری فیسبوک خبر داده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - که امکان فاش شدن اطلاعات کاربران را فراهم می کند.

این باگ به وبسایت ها امکان استخراج اطلاعات کاربران فیسبوک و دوستان آنها را می دهد و با استفاده از رابط برنامه نویسی کاربری شرکت و سوء استفاده از یک رفتار خاص در مرورگر کروم امکان دسترسی غیر مجاز را فراهم می کند.

باگ از روش جعل درخواست میان وبگاهی بهره می برد و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - از یک لاگین قانونی فیسبوک استفاده می کند تا دسترسی غیر مجازی فراهم شود. برای این حمله کاربر فیسبوک باید ابتدا با استفاده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - از مرورگر کروم به یک وبسایت آلوده وارد شود و در حین لاگین شدن به فیسبوک در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - هر جایی از وبسایت نمایش داده شده کلیک کند. سپس هکرها می توانند یک صفحه پاپ آپ یا تب جدید از جستجوی فیسبوک را باز کنند و پس از آن اطلاعات کاربران را استخراج کنند.

در توضیحات آسیب پذیری اعلام شده که حتی اگر کاربر در تنظیمات مربوط به حریم شخصی تنها اجازه قابل مشاهده بودن علایق برای دوستان خود - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - را داده باشد باز هم امکان افشا شدن اطلاعات وجود دارد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان

گفته شده که این باگ قبلاً به فیسبوک اعلام شده و در ماه مه سال جاری میلادی رفع شده است. فیسبوک در این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - باره گفته که مشابه این مشکل می تواند بر سایر وبسایت ها هم تأثیر بگذارد. اکنون مشکل مرتبط با صفحه جستجوی فیسبوک رفع شده است.

روشی که این آسیب پذیری از آن بهره می برد چندان هم معمول نیست البته اعلام شده که حمله های این چنینی که بر مهندسی پیچیده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر مریوان استان کردستان - شبکه های اجتماعی مبتنی هستند در سال 2019 افزایش خواهند یافت.

فیسبوک در ماه های اخیر با مشکلات امنیتی متعددی دست و پنجه نرم کرده. هنوز مسائلی که در رسوایی کمبریج آنالیتیکا اتفاق افتاده بود را فراموش نکرده ایم؛ اتفاقی که منجر به لو رفتن اطلاعات میلیون ها کاربر و سوء استفاده از آنها شد. در ادامه مارک زاکربرگ در مصاحبه ای با شبکه CNN از کاربران عذرخواهی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone