🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25420.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کمک‌ هزینه اسنپ برای جبران افزایش نرخ بنزین به حساب رانندگان واریز می‌شود

اسنپ خبر داده است که به منظور تسهیل روند حمل‌ونقل در نظر دارد که با توجه به سهمیه‌بندی بنزین، از طریق تخصیص یک کمک‌ هزینه، خدمت‌رسانی‌ به مسافران و درآمدزایی رانندگانش را تضمین کند. با گران شدن ...

به همین منظور اسنپ پیش‌پرداختی را به رانندگان به صورت وام انجام می‌دهد تا آنها بتوانند از پس هزینه‌های گران شده بنزین خود بر آیند. اسنپ اعلام کرده در ۲ روز ۲۶ و ۲۷ آبان، کمک‌هزینه‌ای به‌صورت وام برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب کاربران راننده واریز می‌شود. این مبلغ پس از پرداخت هزینه سهمیه بنزین توسط شرکت ملی فرآورده‌های نفتی در پایان ماه از حساب اسنپی رانندگان کسر خواهد شد.

روابط عمومی اسنپ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - با انتشار بیانیه‌ای گفته که این هزینه‌ها از روز تغییر قیمت بنزین در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است این کمک‌هزینه به کاربران راننده‌ای تعلق می‌گیرد که از فعالیتشان در ناوگان اسنپ بیش از ۳ ماه بگذرد و بیش از ۵۰ کیلومتر در روز (تا سقف ۱۵۰ کیلومتر) فعالیت داشته باشند. مبلغ فوق هر۲۴ ساعت پرداخت می‌شود.

بر اساس اعلام دولت مقرر شده تا رانندگان فعال دویست کیلومتر و بیشتر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - در ماه در تاکسی‌های اینترنتی، مابه‌التفاوت هزینه بنزین خود نسبت به نرخ آزاد و دولتی را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - در پایان هر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - ماه دریافت کنند. این موضوع اما قرار است در آخر ماه اجرایی شود در حالی که قیمت بنزین چند روزی است که افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone