🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44773.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تلفن های هوشمند سری «آیس»؛ تلاش دیگر آمازون برای تسخیر بازار اندروید

طبق گزارش تازه ای که در بخش موسوم به Gadget 360 نشریه NDTV منتشر شده، آمازون در نظر دارد گام دیگری را در راستای توسعه تلفن هوشمند اختصاصی خود بردارد. طبق شایعات موبایل تازه این ...

طبق گزارش تازه ای که در بخش موسوم به Gadget 360 نشریه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - NDTV منتشر شده، آمازون در نظر دارد گام دیگری را در راستای توسعه تلفن هوشمند اختصاصی خود بردارد.

طبق شایعات موبایل تازه این شرکت که «آیس» خوانده می شود، بر خلاف پروژه شکست خورده فایر فون به کلیه سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - جمله پلی استور - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دسترسی کامل خواهد داشت.

در این گزارش آمده است که سری آیس برخلاف فایرفون که پیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بازار آمریکا را هدف قرار داده بود، برای بازارهای نوظهوری نظیر هند ساخته خواهد شد. در صورتی که این گفته صحت داشته باشد آنگاه می توان انتظار داشت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که امکانات این موبایل نیز همراستا با چنین بازاری باشند: یعنی نمایشگری مابین 5.2 و 5.5 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اینچ، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثرانگشت در بخش پشتی بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و چیپست اسنپدراگون 435.

Gadget 360 در گزارش خود مدعی شده که این موبایل خاص قیمتی در حدود 93 دلار در زمان عرضه خواهد داشت هرچند که پیش از این زمان، احتمالا کمی گران تر پیش فروش خواهد شد.

آیس فون از الکسا پشتیبانی نخواهد کرد

منبع مرتبط با این خبر اعلام داشته که آیس فون از الکسا پشتیبانی نخواهد کرد اما جزئیات و قابلیت های آن درست مانند قیمت دستگاه هنوز هم نهایی نشده اند و این یعنی نرم افزار موبایل مورد بحث نیز امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تغییر دارد.

در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فایر فون اولیه باید بگوییم که بنابردلایل متعددی از هر لحاظ یک شکست محسوب می شود؛ از جمله آنکه تمرکز آمازون در تولید آن روی امکانات سطح بالا قرار داشت و خود دستگاه نیز با برچسب قیمتی بالایی به فروش می رفت. سیستم عامل فایرفون نیز فاقد هر گونه امکانات بود و کاربرانش را راضی نمی کرد.

با در نظر داشتن همین نکات عجیب نیست اگر بگوییم فایر فون فروش ناموفقی را تجربه کرد و در نهایت نیز عدم پشتیبانی از سرویس های موبایلی گوگل آخرین ضربه را بر پیکره آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - وارد کرد؛ به بیان دیگر کاربران فایرفون با یک موبایل اندرویدی روبرو بودند که از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن های مبتنی بر اندروید پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نمی کرد.

در هر روی، اگر شایعات مربوط به آیس فون صحت داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باشند، آنگاه آمازون فرصت بزرگی را پیش روی خود دارد تا در بازارهای نوظهور توانمندی هایش را به رخ رقبای جهانی اش بکشد.

از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سو، گوگل نیز از طریق پروژه هایی نظیر Android - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - One و Android Go علاقمندی اش در عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اندروید به «یک میلیون کاربر جدید» را بارها و بارها مطرح نموده و روشن است که در این مسیر آمازون را تنها نخواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone