🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36533.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت بهاره ویندوز 10 از 10 اردیبهشت در دسترس خواهد بود

مایکروسافت قصد داشت آپدیت بهاره ویندوز 10 را از 10 آوریل (21 فروردین) ارائه دهد، ولی به دلیل مشکلی که در این نسخه وجود داشت، مجبور شد عرضه را به تأخیر اندازد. حالا قرار است ...

مایکروسافت قصد داشت آپدیت بهاره ویندوز 10 را از 10 آوریل (21 فروردین) ارائه دهد، ولی به دلیل مشکلی که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در این نسخه وجود داشت، مجبور شد عرضه را به تأخیر اندازد. حالا قرار است این نسخه از دوشنبه جاری، 30 آوریل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - (10 اردیبهشت) برای دانلود در دسترس کاربران قرار گیرد.

کمپانی ساکن ردموند اعلام کرده که عرضه گسترده این نسخه از 8 ماه مه (18 اردیبهشت) آغاز خواهد شد. علیرغم اینکه پیش از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این به روز رسانی مورد بحث را به نام « Spring Creators Update»، رد استون 4 و نیز نسخه 1803 می - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شناختیم ولی نام جدید برای آن در نظر گرفته شده: «April 2018 Update».

بنا بر گفته های «آرون وودمن» از مدیران مایکروسافت راحت ترین راه برای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کمک به افراد برای درک به روز رسانی، نشان دادن آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با زمان عرضه اش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است. به این ترتیب کاربران درک بهتری از نسخه خاص هر آپدیت پیدا خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
Timeline از قابلیت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های جدید ویندوز 10

به روز رسانی جدید ویندوز 10 بیش از هر چیز بر کارایی تمرکز دارد و به گزارش وبسایت PCWorld قرار است بیش از پیش در وقت کاربران  صرفه جویی شود. این نسخه قابلیت های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جدیدی را فراهم می کند که برخی از آنها به این شرح هستند:

  • قابلیت «Timeline» که شامل تاریخچه ای از وبسایت های بازدید شده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و برنامه های  استفاده شده توسط کاربر است.
  • قابلیت «Focus Assist» که پیش از این با نام «Quiet Hours» شناخته می شد امکان مدیریت بهتر اعلان ها را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فراهم می کند.
  • به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روز رسانی مرورگر اج که می تواند اطلاعات مرتبط با پرداخت های کاربر را به خاطر بسپارد و نیز - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فرایند چاپ صفحات را راحت تر از پیش کند.
  • قابلیت بی صدا کردن تب ها در مرورگر اج

بنا بر ادعای وبسایت ورج، بسیاری  از این قابلیت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ها در واقع به روز رسانی های کوچکی هستند. با این حال به نظر می رسد این تغییرات مورد توجه کاربران واقع شوند. بر اساس گزارش ها قرار است به روز رسانی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بعدی که اکنون به نام رداستون 5 شناخته می شود، در پاییز سال جاری از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone