تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32874.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

طرح هایی منتسب به گوشی اچ تی سی U12 Life منتشر شد

در حالی که خبرها حکایت از غرق شدن کشتی اچ تی سی دارند، اما به نظر می رسد این شرکت همچنان قصد دارد گوشی های میان رده بیشتری را روانه بازار کند. این شرکت تایوانی ...

در حالی که خبرها حکایت از غرق شدن کشتی اچ تی سی دارند، اما به نظر می رسد این شرکت همچنان قصد دارد گوشی های میان رده بیشتری را روانه بازار کند. این شرکت تایوانی قصد دارد U12 Life را در آینده ای نزدیک معرفی کند. اکنون طرح هایی منتسب به این گوشی منتشر شده است.

پیش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این هم اطلاعاتی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از U12 Life منتشر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده بود که اشاره به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080x2160 و نسبت ابعاد 18 به 9 داشت. این اندازه مشابه با گوشی +U12 بود. بنا بر این اطلاعات چیپست در نظر گرفته شده اسنپدراگون 636 به همراه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت های ماکرو SD - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خواهد بود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اکنون طرح - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هایی از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این گوشی منتشر شده است که نمای جلو و پشتی آن را نشان می دهد. این طرح ها نیز تأیید می کنند که دوربین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اصلی دوگانه است؛ احتمالاً همان دوربین با حسگرهای 16 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و 5 مگاپیکسلی که پیش از این در مورد آن گمانه زنی شده بود. علاوه بر این حسگر اثر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - انگشت در میانه قاب پشتی به چشم می خورد.

به نظر می رسد اچ تی سی قصد استفاده از نمایشگری با بریدگی در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - میانه بالای آن را ندارد و با یک نمایشگر ساده طرف هستیم. همچنین پیش از این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گزارشی اشاره کرده بود که احتمالاً U12 Life از باتری 3600 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - میلی آمپر ساعتی بهره - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خواهد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برد.

هنوز مشخص نیست گوشی مورد بحث چه زمانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روانه بازار می شود، اما U11 Life - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در آبان ماه سال گذشته معرفی شده بود و شاید U12 Life نیز در همین ماه در سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone