🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36532.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

توسعه سیستم عامل اختصاصی موبایل؛ پاسخ هواوی به تحریم آمریکا

پیشتر در خبرها خواندید که وزارت بازرگانی آمریکا کمپانی ZTE را به خاطر نقض توافق نامه های قبلی و داد و ستد با کشورهایی نظیر کره شمالی تحریم کرد که به موجب آن غول تکنولوژی ...

پیشتر در خبرها خواندید که وزارت بازرگانی آمریکا کمپانی ZTE را به خاطر نقض توافق نامه های قبلی و داد و ستد با کشورهایی نظیر کره شمالی تحریم کرد که به موجب آن غول تکنولوژی چینی دیگر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اجازه استفاده از چیپست های کوالکام را ندارد.

در ادامه گزارش شد که گوگل نیز مذاکراتی را با این شرکت چینی آغاز کرده و در نظر دارد امتیاز استفاده از اندروید در گوشی های تولیدی آن را از این کمپانی سلب نماید.

حال به نظر می آید که این اتفاقات چشم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیگر تولید کنندگان چینی را باز کرده و آنها را نسبت به وابستگی بیش از اندازه به تکنولوژی های تولیدی آمریکا هوشیارتر کرده است.

طبق تازه ترین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گزارشات، هواوی نیز به خاطر نقض توافقنامه هایش با آمریکا و دور زدن تحریم های این کشور با مشکلات یکسانی روبرو شده است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

این کمپانی عظیم سازنده موبایل و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تجهیزات مخابراتی البته هرگونه نقض تحریم ها را رد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کرده با این حال آنطور که شایعات نشان می دهند مدیران این شرکت خطر را حسابی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جدی گرفته اند چراکه ظاهرا هواوی تصمیم دارد سیستم عامل موبایلی خود را توسعه دهد.

یکی از منابع آگاه فاش ساخته که غول چینی بعد از آغاز - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بازرسی های آمریکا در رابطه با ZTE - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - (از سال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ۲۰۱۲ میلادی) کار ساخت سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موبایلی خود را آغاز کرده است.

اندروید و iOS مجموعا بالغ بر ۹۹ درصد از بازار سیستم عامل های موبایلی دنیا را در اختیار دارند

طبق اعلام شرکت تحقیقاتی گارتنر هم اکنون - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دو پلتفرم اندروید و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - iOS با در اختیار داشتن ۹۹.۹ درصد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از بازار جهانی سیستم عامل موبایلی، این قلمرو را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تحت سلطه خود دارند.

آیا هوآوی موفق به شکستن انحصار رقبای آمریکایی اش می شود؟

البته شرکت های مختلفی تلاش کردند که این سلطه را به نحوی از میان ببرند. برای مثال مایکروسافت تلاش کرد که با کمک سیستم عامل ویندوز موبایل به این جمع ملحق شود اما نتوانست. سامسونگ و نوکیا نیز به ترتیب با تایزن و سیمبین شانس خود را آزمودند که هردویشان با درهای بسته روبرو شدند.

اکوسیستم های اندروید و iOS مزایای زیادی دارند و تاکنون حجم بالایی از اپلیکیشن ها برای هردویشان ساخته شده است که البته روی پلتفرم های دیگر قابل اجرا نیستند. به بیان دیگر نمی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - توان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اپ های اندرویدی را مثلا در سیستم تایزن اجرا کرد (البته جز در صورت نصب امولیتور). این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در واقع همان مساله ایست که مانع از پیشرفت تایزن شده است.

از آنجایی که هم اکنون میلیون ها اپ برای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - iOS و اندروید فراهم است انتظار می رود که سیستم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عامل تازه هوآوی هم با مشکلی مشابه به تایزن در راه پیشرفت روبرو شود. این شرکت باید از توسعه دهندگان بخواهد اپ های اختصاصی برایش بسازند. با در نظر داشتن همین مساله انتظار می رود که فروش موبایل های غول تکنولوژی چین در سطح جهان با افتی قابل توجه روبرو شود.

البته شکستن انحصار همیشه نیکوست و چه کسی می داند شاید همین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اتفاق منشاء انقلابی در بازار سیستم عامل های موبایلی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone